Webitnow- בית תוכנה – בניית אתרים ואפליקציות

0526780390

Post Title

הדרך הטובה ביותר לבנות חנות וירטואלית לעסק שלך - בניית חנות וירטואלית וורדפרס

5/5 - (84 votes)
5/5 - (84 votes)

הדרך הטובה ביותר לבנות חנות וירטואלית לעסק שלך – בניית חנות וירטואלית וורדפרס

כמה עולה לפתוח חנות אינטרנטית
כמה עולה לפתוח חנות אינטרנטית

בניית חנות אינטרנטית הוא תהליך יחסית פשוט כדי להתקדם בצורה טובה

כדאי מאוד לשים דגש על קהל היעד שלכם ולהתאים את החנות עבורו

איך פותחים חנות אינטרנטית 

איך פותחים חנות אינטרנטית – חנות אינטרנטית אפשר ליצור בכמה

פלטפורמות שונות כמו וורדפרס וויקס ואפילו שופיפיי רק חשוב להבין טוב מאוד איך הדברים

עובדים לפני שמתחילים יש לנו באתר שלל כתבות שיעזרו לכם להבין טוב יותר באיזה דרך ללכת

כמה עולה לפתוח חנות אינטרנטית 

מחירים לחנות אינטרנטית מתחלקת ל 2 סוגים , פרילנסרים וחברות בניית אתרים

פרילנסרים : נע בין 3500 ש"ח ל 5000 ש"ח  – מי שמאוד לחוץ על כסף ולא כל כך חשוב לו

מה יהיה בעתיד עם האתר שלו מבחינת אבא ואמא מומלץ ללכת עם פרילנסר ובעתיד תוכלו לבנות

את האתר מחדש.

חברת בניית אתרים  : נע בין 7500 ש"ח ל 30,000 ש"ח  – ללכת עם חברת בניית אתרים זה

לא זול כמו פרילנסר אבל חוץ מהאחריות שתקבלו , ברוב המקרים תקבלו גם עיצוב עם

חווית משתמש מקסימלית לאתר שלכם .

איך להקים חנות אינטרנטית 

איך להקים חנות אינטרנטית זה שאלה פתוחה וגדולה מידי

כדאי להתחיל לברר קודם כל על וורדפרס וויקס או שופיפיי ולהשוות ביניהם לצרכים שלכם

המלצה שלנו ? וורדפרס !

    מעוניינים? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    איך פותחים חנות אינטרנטית
    איך פותחים חנות אינטרנטית

    איך בונים חנות אינטרנטית או איך לפתוח חנות אינטרנטית או איך מקימים חנות אינטרנטית 

    בניית חנות אינטרנטית בנויה מכמה שלבים:

    -צרו מסמך איפיון של הדרישות שלכם

    -לאחר מכן נסו למצוא עיצוב שמתאים לכם

    -ואז לקנות דומיין לאתר שלכם (כתובת אתר)

    -לאחר מכן לקנות אחסון

    -להתקין וורדפרס ולהתחיל לעבוד עם מדריכים

    זה לא יהיה פשוט ולא כדאי להתייאש אבל אם בכל זאת תרצו עזרה מקצועית

    הינה טבלה שתעזור לכם להבין כמה עולה מה

    מחירון בניית אתרים

      מעוניינים? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      איך להקים חנות אינטרנטית
      איך להקים חנות אינטרנטית

      מה זה חנות וירטואלית ומה המהות שלה ?

       

      חנות וירטואלית או מסחר אלקטרוני מתייחס לתהליך של קנייה ומכירה של סחורות באופן מקוון.

      בשנים האחרונות חווית הקנייה מתרחבת מעבר לכך ,

      לדוגמא , קמעונאים שיש להם מיקום פיזי יכולים גם לשלב חנות וירטואלית באינטרנט באמצעות חווית קנייה ללקוחות באתר חנות .

      בנוסף אתר חנות וירטואלי יכול לשרת טוב יותר את הלקוחות הקיימים על ידי כך שחווית הקנייה

      הופכת עבורם לקלה יותר .

      משנות ה 90 ועד היום התחילו לצוץ חנויות אינטרנט מכל מקום , אפילו חברת אמזון הגדולה התחילה מחנות וירטואלית של ספרים .

      היתרונות של חנות וירטואלית .

      ארגונים גדולים ברחבי העולם טוענים שכמו שכל העולם צועד לדיגיטל כך גם חנויות וירטואליות .

      הסטטיסטיקות צופות שבכל שנה מ 2019 יצמחו מיליוני אתרי חנות חדשים .

      מאחר ובעלי עסקים הבינו שכדי להחזיק חנות אונליין אין שכירות ואין מה להפסיד אלא רק להרוויח ממכירות אונליין

      התחום יילך ויגדל .

      ישנם ייתרונות ברורים ל בניית חנויות וירטואליות :

      • קניות של 24/7 : כל אתרי החנויות אינטרנט כיום מאפשרות ללקוח לעיין במוצרים ולקבל החלטות על קנייה בכל עת ,
        גם ביום גם בלילה .
        זו הקלה עבור הלקוחות שלא צריכים להגיע פיזית לחנות ויכולים למצוא לעצמם זמן פנוי
        מתי שרק ירצו .
        יש כאן סוג של נגישות והוא יתרון תחרותי עצום !
        אם תשלבו גם מדיה חברתית תאפשרו לעצכם להגיע לערוצי פרסום והתקשרות עם לקוחות נוספים .
      • היקף מורחב : חנות שהיא פיזית היא מוגבלת למכירה רק ללקוחות שנמצאו באותו אזור של החנות .

      חנות וירטואלית נותנת לכם את הגישה לפנות לכל לקוח באשר אם הוא בארץ או בעולם בכלל.
      יש אופציה להגדיל את המלאי גם בלי ליהיות עם מוצרים פיזיים בחנות ,
      כך שאין לכם בעיה של מקום אתם פשוט יכולים לקנות מהספק ברגע שמתבצעת רכישה גדולה.

      • ניתוח רכישות: כיום הרבה יותר קשה לבעל עסק לדעת כמה נכנסו היום לחנות שלו ,
        ובכלל כמעט ולא אפשרי לדעת איזה לקוחות התעניינו באיזה מוצר הכי הרבה .
        לא אפשרי לעקוב אחרי תדירות של לקוח שנכנס לחנות .
        את כל הדברים האלו חנות וירטואלית יכולה לעשות ! היא תזהה מי הלקוח , במה הוא מתעניין ,
        מה הוא רוצה לרכוש , ואם הוא לא רכש תוכלו גם לדעת למה ! .

      חנות וירטואלית לעומת חנות מטיט ולבנים .

      יש 2 סוגים של לקוחות , סוג ראשון שיעדיפו להזמין הכל באינטרנט וסוג שני שיעדיפו למדוד או לראות ולחשוב לפני שיקנו .

      הסוג שרוצה לראות לפני שקונה הולך ונעלם .

      זה בהחלט מעולה שיש גם חנות פיזית וגם חנות וירטואלית , אך גם אם אין לכם חנות פיזית ,
      זה לא ימנע בעדכם מלמכור רק באונליין .

      איזה שיקולים צריך לקחת לפני פתיחת חנות וירטואלית ?

      כדי להתחיל למכור מוצרים בחנות וירטואלית , יש ליצור אתר אינטרנט לחנות או לעסק שלכם .

      לרשום מוצרים להגדיר תשלומים , להכין משלוחים ,   לחשב מיסים ועוד.. רשמנו לפניכם כאן :

      • לקיחת תשלום בצורה מאובטחת: יש לקבל תשלום בצורה מאובטחת
        וכאן בישראל יש לא מעט חברות סליקה מתחרות בתחום הכי חשוב לבדוק מה העמלת
        סליקה שלוקחת כל חברה .
      • שמירה על סנכרון מלא במוצרים : בחנות המקוונת יש מלאי לכל מוצר
        צריך לעקוב אחרי רישמות המלאה של כל מוצר כדי לדעת כמה באמת תוכלו לספק
        יש להימנע ממכירות יתר של מלאי כדי שתספיקו לעמוד במשלוחים .
        עדיף לצמוח לאט אבל בצורה קבועה מאשר במהירות אך עם סיכוי לנפילה .
      • ניהול החנות הוירטואלית : ישנם המון מערכות לניהול החנות ובין הבולטות ביותר
        הינה וורדפרס בשיתוף ווקמרס , דרך הניהול תוכלו לקבוע דברים כמו שליחת מיילים ,
        ניהול הזמנות , ניהול מלאי , ניהול משלוחים ועוד .
      • אתר חנות בהתאמה אישית : פנו לבונה החנות שלכם ובקשו מיתוג נכון לעסק שלכם .
        צבעים נכונים בהתאמה לסוג החנות ולנישה , הגופנים גם הם צריכים ליהיות בהתאם וגם
        אופטימיזציה נכונה לניידים , מכיוון שכמעט 40% מהמכירות מתבצעות דרך הנייד .
      • ערוצי פרסום ובניית אסטרטגיה נכונה : בנו אסטרטגיה נכונה לשיווק החנות הוירטואלית ,
        על ידי כך שתחילו פרסום במידה בצורה נכונה עם תקציבים לפי גדילה .
        ככל שיש לכם יותר כסף להשקיע זה מצוין אך אם אתם מוגבלים בתקציב התחילו בקטן כדי
        לצמוח ולהכניס עוד כסף .

       

        מעוניינים? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

        לייצר כסף עם חנות וירטואלית קיימת !

        למרות שישנם צרכנים שיעדיפו לבדוק פיזית את המוצר שהם רוצים לקנות , הקנייה באונליין
        עדיין שוברת את תיקרת הזכוכית .
        החנויות הוירטואליות כיום עושות פלאים במכירות אך ישנם דברים חשובים שצריך לשים לב אליהם
        גם כאשר החנות נמצאת כבר באונליין !

        השוואות מחירים :

        שלא תטעו , אחת הסיבות שאנשים קונים באונליין היא גם כי יש להם את האופציה לבדוק את המחיר
        של המוצר שלכם מול מאות חנויות אחרות שמוכרות את אותו מוצר .
        במקום ליסוע מחנות ולחנות לבזבז דלק וזמן ולחפש את המחיר הטוב ביותר ,
        הכי נוח ללקוח להכנס לאתרי חנות ולחפש מחירים טוב יותר .
        הם מחפשים את החנות הטובה ביותר עם המחיר הטוב ביותר והביקורות הטובות ביותר על המוצר.

        למה צריך להשתמש בוורדפרס עבור בניית החנות הוירטואלית לעסק שלך?!

        בניית חנות וירטואלית הינה הדרך בטובה ביותר למסחר אלקטרוני שהתחיל לגדול בחוזקה ב 5 השנים האחרונות
        וזה בעלייה מתמשכת, כמו עכשיו ש 45,4% אחוז מכל האינטרנט כולו הוא חנויות. ברור כי רוב הלקוחות משתמשים באינטרנט כדי לבצע רכישה. מאז 2012, המספר גדל ועולה של אנשים שרוצים לקנות דברים באינטרנט, כיום,
        ישנם בסביבות 1.92 טריליון מכירות מסחר אלקטרוני ברחבי העולם.

        אז מסחר אלקטרוני זה העסק להתמקד בו בעתיד?  כמובן ואין ספק ! פלטפורמות מסחר אלקטרוני הוא הפופלארי ביותר יש כמה פלטפורמות מסחר אלקטרוני פופולריות,

        המנהיג בראש הרשימה  הוא WooCommerce,

        כובש 32% של השוק מסחר השוק אלקטרוני(מהחנויות המקוונות ), ואחריו Magento (18%), OpenCart (11%), ו Shopify (8%).

        WooCommerce משמש מעל 176,223 אתרים של חנויות וירטואליות, בעוד ש Magento ו OpenCart

        משמשים בין 102,514 ו 60,133, בהתאמה. למה WooCommerce המנהיג?(למה בניית חנות וירטואלית  דרך WooCommerce? )

        אתה בטח שואל עכשיו מה כל כך מיוחד ב WooCommerce ומדוע הוא הראשון בעולם.

        ובכן,WooCommerce הוא תוסף מסחר אלקטרוני של וורדפרס, יש לו את מערכת ניהול התוכן הפופולרי ביותר!! כל הכלים שהוא נותן לחנות הוירטואלית הם אין סופיים !

        אז, אני חושב שזה די מובן מדוע WooCommerce מובילה את שוק המסחר האלקטרוני.

        יש הרבה אנשים עם וורדפרס שיש להם חנות וירטואלית ולכן WooCommerce הוא הפתרון המתאים ביותר עבורם.

        אבל זה לא רק זה,. WooCommerce מספק שירותים נהדרים, תכונות רבות עוצמה, זה קל מאוד לניהול על ידי כולם, ו … זה בחינם!!.

        אז אם אתה כבר על וורדפרס, אתה מנצח עם החנות הטובה ביותר.

        WooCommerce הוא בראש גם עבור שירותיו הנהדרים וקלים שלה,
        אבל זה מגיע גם עם כמה חסרונות.

        ובכן, שום דבר לא מושלם. אז, בואו נדבר קצת על תכונות של WooCommerce שהוא טוב בהם.

        בניית חנות וירטואלית

        זה בחינם. ומאפשר להוסיף מוצרים ללא הגבלה ותכונות המוצר.

        עובד על כל המכשירים. לאחר ההתקנה, הכל שלך. זה מגיע עם מגוון רחב של אפשרויות התאמה אישית והם קלים לשימוש.

        אתה יכול לשלוט על כל מה שאתה רוצה. זה מאוד קל להתקנה ולשימוש. מספק ממשק אינטואיטיבי ואתה לא צריך שום מיומנויות קידוד לנהל את זה.

        הוא מגיע עם ביקורות משתמשים ודירוגים, כלומר, אתה יכול לתת ללקוחות שלך את החופש לדרג את המוצרים שלך.
        זה יותר כמו בונוס …

        זה יהיה חתיכת דבר עבור אנשים שכבר יש להם את החנות וירטואלית שלהם על וורדפרס.

          מעוניינים? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

          בניית חנות וירטואלית עם ווקמרס , החסרונות:

          זה לא בא עם אחסון חינם צריך לשלם על זה.כדי

          למעשה, WooCommerce
          הוא תוסף שעובד רק על וורדפרס(אם יש לך אתה וורדפרס בלבד!).
          עבור משתמש שאין לו WordPress, יצירת חנות מקוונת יכולה להיות קצת קשה כי אתה צריך לקנות איחסון,
          ולהתקין את WordPress עליו את החנות הוירטואלית.

          גם אם התוסף הוא בחינם, זה יכול ליהיות בסופו של דבר.

          אז סך הכול תדאג שיהיה לך וורדפרס !

          מה עם התחרות בחנות וירטואלית ?

          אפשר לומר כי WooCommerce לא יעיל אם זה לא מגיע עם כל התכונות של החבילה ל בניית חנות וירטואלית,
          כמו איחסון והכל משולב. WooCommerce אינו פלטפורמה עצמאית, היא תוסף וורדפרס.
          WooCommerce הוא תוסף(תלוי בוורדפרס בכדי ליצור חנות וירטואלית),
          בעוד OpenCart, Shopify, ו Magento הם פלטפורמות מסחר אלקטרוני בלבד.

          Shopify היא הפלטפורמה היחידה מבין אלה הפופולריים ביותר שמגיע עם איחסון אינטגרציה.

          אבל, באותו זמן, זה מגיע עם מספר מגבלות ואינו נותן לך שליטה מלאה על האתר שלך. לדוגמה, הוא מספק רק 3 תכונות מוצר:

          גודל, צבע וחומר. כמו כן, לא תוכל לבצע את כל ההתאמות האישיות שאתה צריך ואתה צריך להישאר עם רק עם מה שהפלטפורמה מציעה.

          אתה לא יכול לבוא עם משהו מבחוץ. Shopify אינו מציע גם תוכנית חופשית. אבל בהתחשב בעובדה שהם מביאים איחסון חינם, זה נראה קצת לגיטימי.

          התחלת אתר וירטואלי יכול להתחיל ב  40 שקל ו בסופו של דבר ב 800 שקל

          2 הפלטפורמות האחרות הן בחינם ואתה צריך לקנות עבור איחסון. אבל, החשוב מכל, יש לך שליטה טובה יותר על האתר כולו.

          ועל החנות הוירטואלית אתה יכול להתאים אישית ולשנות כל פרט על איך האתר שלך נראה, עובד, ואת הפונקציות שהוא צריך.

          אז למה באמצעות וורדפרס אתה מקבל הרבה יתרונות? וורדפרס היא מערכת ניהול התוכן הטובה ביותר כאן בימינו, והיא הרבה לפני מתחרותיה, ג'ומלה ודרופל.

          היא מובילה את השוק עם 67% מכלל האתרים שמשתמשים ב- CMS. ג'ומלה מדורגת במקום השני עם 11%, ואחריה דרופל, עם 7%.

          גם אם בהתחלה וורדפרס היה רק ​​פלטפורמת בלוגים, היא הפכה להיות מורכבת מאוד במהלך הזמן הזה ואתה יכול להשתמש בה כדי ליצור ולנהל כל סוג של אתר,

          כולל חנות וירטואלית. מקווים שתצליחו בבניית החנות הוירטואלית שלכם צוות Webitnow בניית אתרים ואפליקציות

          עוד מאמרים מעניינים :

          בית תוכנה בישראל , בית תוכנה  , בניית אתרים בוורדפרס , חברה מומלצת לפיתוח אפליקציות , חברה לפיתוח אפליקציות , חווית משתמש , איך בוחרים חברה לבניית .

          אתרים , בניית אתרים , עלות פיתוח תוכנה , מה זה פיתוח מערכות WEB , פיתוח אפליקציות לעסקים מגוונים , פיתוח מערכות WEB , מפתח אפליקציות , מה המחיר לפיתוח אפליקציה , כמה עולה לפתח אפליקציה , אתרים מותאמים לנייד

          עוד יעניין אותך: וורדפרס או WIX , הדברים החשובים באתר 2019 – 10 טיפים

          לבלוג
          דילוג לתוכן