Webitnow- בית תוכנה – בניית אתרים ואפליקציות

0526780390

Post Title

בניית אתרים בוורדפרס

5/5 - (1 vote)
5/5 - (1 vote)

בניית אתרים בוורדפרס

בניית אתרים בוורדפרס , האם זה כדאי ?

מרבית האנשים בעולם מבלים חלק ניכר מזמנם בשיטוט באינטרנט ובמדיה החברתית, לכן זה הכרחי ואפילו חובה שלעסק הרוצה להצליח בתחומו חייב שיהיה אתר אינטרנט על מנת להגדיל את הפרסום שלו בקרב הלקוחות, ישנם המון שפות ופלטפורמות שונות לבניית אתרים , היום נדבר על אחת מהם  , בניית אתרים בוורדפרס.

וורדפרס היא מערכת "קוד פתוח" לניהול תוכן , הכתובה בשפה PHP, מערכת זו משמשת לבניית בלוגים, אתרי ענק וחנויות מסחר כאחד, בכתבה זו נציין בפניכם כמה מהיתרונות הקיימים במערכת זו.

בניית אתרים בוורדפרס לעסקים

בניית אתר בוורדפרס היא אחת הפלטפורמות היותר אהובות בקרב מפתחי האתרים ישנן לכך כמה סיבות :

המון תוספים בהתאמה אישית ועיצובים מעניינים הניתנים לבחירה.

העלות להקמת אתר דרך וורדפרס היא מזערית.

קלה לשימוש ולשינויים עתידיים.

כיום בעולם הדיגיטלי קיימים מליוני אתרים המשתמשים בפלטפורמת וורדפרס , הנה כמה עובדות  שיכולות לעניין אותכם על השימוש בפלטפורמה זו.

כ65 מילון אתרים נבנו בוורדפרס עד היום.

כל אתר שישי מותאם אישית באמצעות וורדפרס.

WooCommerce הוא התוסף בוורדפרס הנפוץ ביותר שמטרתו להגדיל את דירוגו של אתר האינטרנט.

אז בואו נחקור טיפה לעומק את היתרונות הבולטים של בניית אתרים בוורדפרס

פלטפורמת וורדפרס כוללת בתוכה מגוון גדול של נושאים בחינם הניתנים לבחירה , ובנוסף ניתן לבצע בהם שינויים בקלות ובמהירות תוך כדי השימוש בהם.

וורדפרס נוח וקל לשימוש למשתמש וכן לבעל האתר , ערכות הנושא הרבות של וורדפס מציעות לפתחים הרבה אפשרויות נוחות שיספקו חווית משתמש נוחה ואטרקטיבית , שילוב של תוכן ואפקטים עם גלישה נקיה ונוחה.

עלויות פיתוח מינימליות עקב מגוון התוספים , והנושאים החינמיים הקיימים בפלטפורמה זו , השימוש בוורדפרס דורש דמי מנוי מה שהופך את השימוש בו לרווחי עבור המפתחים\בעל האתר. כמו כן וורדפרס בנויה כך שהיא תתאים לכל הדפדפנים הקיימים כיום מה שחוסך השקעה כספית נוספת להתאמות כאלה ואחרות

אז אם לאחר סקירת היתרונות בוורדפרס שביצענו לעיל , החלטתם שזו פלטפורמת הפיתוח שלכם ? , אתם מצטרפים לחלק ניכר מאוד מן המפתחים בשוק כיום שזו גם הבחירה שלהם.

עוד מאמרים מעניינים :

בית תוכנה בישראל , בית תוכנה   , חברה מומלצת לפיתוח אפליקציות , חברה לפיתוח אפליקציות , חווית משתמש , איך בוחרים חברה לבניית אתרים , בניית אתרים , עלות פיתוח תוכנה , מה זה פיתוח מערכות WEB , פיתוח אפליקציות לעסקים מגוונים , פיתוח מערכות WEB , מפתח אפליקציות , מה המחיר לפיתוח אפליקציה , כמה עולה לפתח אפליקציה , אתרים מותאמים לנייד , אתר תדמית .
עלות בניית אתר אינטרנט , עלות בניית אתר , עלות בניית אתר , כמה עולה להקים אתר , כמה עולה לבנות אתר

נשמח לעזור לכם בכל שאלה או בקשה שתפנו , צוות Webitnow   כאן לשירותכם .

לבלוג
דילוג לתוכן