Info
האם כדאי לבנות אתר ב wix או wordpress : יתרונות וחסרונות 2019
20 בפברואר 2018 0

האם כדאי לבנות אתר ב wix או wordpress : יתרונות וחסרונות 2019

דרגו אותנו:

האם כדאי לבנות אתר ב wix או wordpress : יתרונות וחסרונות 2018

אז במי כדאי לבחור ?

האם כדאי לבנות אתר ב wix או בוורדפרס?
איזה מהם עדיף?
איזה מהם הוא טוב יותר?
מה מתאים יותר בשביל האתר שלי ? כל התשובות במאמר …

מחיר ועלויות:

עלות הפיתוח של אתר אינטרנט היא גורם חשוב בעת בחירת הפלטפורמה שלך. העלות הכוללת של פיתוח ותחזוקת האתר תהיה תלויה לחלוטין בצרכים שלך. המטרה היא לוודא שאתה יכול לעשות מה שאתה רוצה במסגרת התקציב שלך.

ויקס:

בונה האתר הבסיסי של Wix הוא בחינם. עם זאת יש שני צדדים לכך שהוא בחינם .

ראשית, הוא מוסיף פרסום של WIX מתחת לאתר שלך(יש שיגידו שלא מקצועי).

שנית, אינך יכול להשתמש בדומיין מותאם אישית עבור האתר שלך, כך שכתובת האתר שלך תהיה: username.wix.com/sitename

חוץ מזה בתוכנית הבסיסית הוא אינו מציע ,תוספים לפי הצורך כגון: Google Analytics, Favicons, eCommerce, וכו ‘כדי להסיר מודעות ולקבל תכונות נוספות, תצטרך לקנות את אחת התוכניות שהם מציעים.

לכל תוכנית פרימיום של Wix יש מגבלות אחסון ורוחב פס שונות. אתה יכול לשלם חודשי או לבחור תוכנית שנתית.

Wix תמחור תוכניות

התוכנית תשלום של Wix היא תוכנית ללא הגבלה (12.42 $ לחודש), ואם אתה רוצה חנות eCommerce ($ 16.17 לחודש), אז אתה צריך את תוכנת ה   eCommerce. שמשמת לחנות וירטואלית.

עלות זו אינה כוללת עוד תוכנות שבהן תבחר מאוחר יותר להשתמש באתר Wix שלך שיכולות לעלות יותר.

וורדפרס:

התוכנה וורדפרס זמינה בחינם עבור כל אחד שרוצה להשתמש ולעתים קרובות אנו שואלים איך אנחנו מתקינים אותו ועל מה הוא יושב בעצם ?

ובכן, העניין הגדול ביותר פה הוא שבעצם וורדפרס יושב על איחסון פרטי שאתה רוכש וישנם מספר ספקי אירוח וורדפרס שאתה יכול לבחור. יש רשימה מאוד ארוכה נשמח להמליץ ..

בהתאם לתקציב שלך, אתה יכול להתחיל עם תוכנית בסיסית עם ספק אירוח וורדפרס שיכול לעלות מאוד בזול כ 150 שקל לשנה שלימה

העלות של אתר וורדפרס יגדל אם תחליט להשתמש בעוד נושאים בוורדפרס כמו תוספים. עם זאת, ישנם אלפי תוכנות וורדפרס חינם ותוספים זמינים כל הזמן , אתה יכול להשתמש כדי להפחית עלויות ולהשתמש רק בתוכנות חינמיות. אתה יכול להוסיף כל תכונה לאתר WordPress שלך באמצעות תוסף מבלי לשדרג את תוכנית האירוח שלך כמו ב WIX.

לסיכום: האם כדאי לבנות אתר ב wix או wordpress ?

וורדפרס מנצח את  Wix עם תוכנות גמישות שזמינות ממגוון של חברות אירוח אתרים ומהמחיר שבהם אתה מחזיק את האתר באוויר. העלות תלויה בכמה משאבים אתה משתמש, ואתה חופשי להשתמש באתר וורדפרס שלך בכל דרך שתרצה (שלא כמו בוויקס).

רוב המתחילים לא רוצים לבזבז יותר מדי זמן ללמוד מיומנויות חדשות.  הן ב Wix ו- WordPress כי שניהם מאפשרים לך ליצור אתרי אינטרנט מבלי ללמוד קוד בצורה אקדמאית.

משתמשים יכולים להוריד ערכות נושא ללא תשלום מתוך ספריית WordPess.org. עבור טמפלטים בתשלום במקומות אחרים,  בנוסף יש כמה חנויות נושא וורדפרס כמו ThemeLab, StudioPress, ערכות נושא, טמפלטים וכו '. בנוסף , אתה יכול לשכור מפתח או ללמוד ליצור נושא מותאם אישית לחלוטין עבור החברה שלך הכול תלוי בזמן הפנוי שלך .

הסיכום הכללי :

האם כדאי לבנות אתר ב wix או wordpress בוורדפרס יש מגוון הרבה יותר גדול של נושאים ועיצובים ותבניות יותר מאשר Wix. המשתמשים של וורדפרס יכולים גם להחליף תבניות או להתאים אותם כמה שהם רוצים ללא כל הגבלות.

האם כדאי לבנות אתר ב wix
האם כדאי לבנות אתר ב wix

תוספים ויישומים:

יישומי פלאגין ואפליקציות הם תוכנות של צד שלישי שבהן תוכל להשתמש עם הפלטפורמה שלך בוורדפרס , כדי להוסיף תכונות נוספות לאתר (כל דבר שאתה רק מדמיין לעצמך בראש). ויקס קוראת להם "אפליקציות", ובמערכת האקולוגית של וורדפרס הם נקראים "תוספים".

Wix:

Wix מגיע עם כמעט 200 + יישומים שאתה יכול להוסיף לאתר שלך. יישומים אלה מציעים מגוון רחב של תכונות כגון הוספת טפסים ליצירת קשר, גלריה, הערות, רשימת דוא"ל וכן הלאה.

רוב היישומים הם בחינם או שיש גרסת לייט(בתשלום). אפליקציות אחרות דורשות תשלומים חודשיים ומשתנות במחירים. למרות שיש אוסף מוגבל של יישומים, הם מכסים את התכונות המבוקשות ביותר על ידי בעלי אתרים(עד כמה שאפשר).

וורדפרס:

בזמן כתיבת המאמר זה, היו יותר מ 45,000 תוספים חינם זמינים בוורדפרס לבד. שלא לדבר על תוספי פרימיום זמינים בשווקים אחרים. אומר הפתגם: " אם חשבת על זה בעצמך , תיהיה בטוח שיהיה פלאגין בוורדפרס שעושה את זה " אם אתה רוצה ליצור טופס יצירת קשר, לבנות רשימת דיוור, ליצור גלריות, או להוסיף אופציות מקוונות לאתר , יש תוסף עבור זה. אתה יכול לעשות כמעט כל דבר שאתה רוצה עם וורדפרס. יש שפע של תוספים בחינם ובתשלום אשר ניתנים לניצול לאתר שלך באופן מיידי.

ולסיום סיומת (סיכום סופי):

וורדפרס בקלות מכה את  Wix בפטיש , גם בתחום הזה של התוספים. למרות ספריית האפליקציות הגדול של ויקס , זה עדיין מוגבל בהשוואה לבחירה ענקית לרשות משתמשי וורדפרס.
(חנות)eCommerce

מכירת דברים באינטרנט הוא עוד תכונה חשובה ביותר למתחילים לחפש פלטפורמה מתאימה לבניית האתר , או יותר נכון חנות מקוונת. וזה  מאפשר לך לראות כיצד WordPress ו Wix מוצגים ביכולותיהם ב eCommerce.

Wix:

Wix מציעה eCommerce עם תוכניות בתשלום שלהם!!!!. זה אומר שמשתמשים עם תוכנית חופשית לא יכולים להפעיל את החנות eCommerce שלהם ב Wix מבלי לשדרג לתוכנית המתקדמת יותר (שכמובן עולה יותר כסף). עם WixStores, אתה יכול רק לקבל תשלומים באמצעות PayPal או Authorize.net.

יש כמה אפליקציות של צד שלישי שניתן להשתמש בהן למכירת דברים באופן מקוון, אך האפליקציות האלה יעלו לך עוד יותר כסף עם העמלות החודשיות שלהם. שלא לדבר על זה שיש לך שערי תשלום מוגבלים ופונקציונליות מוגבלת.

וורדפרס:

בוורדפרס יש כמות תוספים בחינם, שאתה יכול להשתמש בו כדי לבנות את החנות המקוונת שלך למכור כל מה שאתה רוצה. בכל התוספים האלה יש תוספים נוספים שנקראים  "addon" שבו אתה יכול להשתמש כדי להוסיף כל שער התשלום הרצוי. ברוב התוספים לחנות eCommerce עבור WordPress יש נושאים ייעודיים משלהם ויש שפע של נושאים שתוכננו במיוחד כדי לעבוד עם פלאגינים מותאמים (plugins).

סיכום:

אם אתה רוצה לבנות חנות נכונה ולהיות מוכנים לצמיחה, ואז וורדפרס מציעה הרבה יותר גמישות, חופש ובחירה.
אז …….  וורדפרס הוא הרבה יותר טוב מאשר Wix כמו פלטפורמת פרסום באינטרנט עבור כל סוג של אתר אינטרנט. בעוד ש Wix מציעה קלות לשימוש בעת בניית האתר (למרות שבכתבה זו למדנו שזה לא העיקר ) , כי אתה יכול להשיג הרבה יותר עם וורדפרס בטווח הארוך (אם אתה באמת מתכנן שהעסק שלך יגדל איי פעם ). עיין במדריך שלנו על איך להתחיל לבנות חנות וורדפרס (צעד אחר צעד). אנו מקווים שמאמר זה עזר לך להשוות בין  Wix לעומת וורדפרס וללמוד היתרונות והחסרונות שלהם. תן לנו לדעת איזו פלטפורמה אתה בסופו של דבר בוחר .

תודה רבה ובהצלחה באתר שלכם !

להצעה לבניית אתר צרו איתנו קשר ונשמח לשוחח 🙂

    מעוניינים? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    קורא נכבד! אל תשכח לכבות את האור כשאתה יוצא, תודה.

    תגיות

    wix חסרונות woocommerce מדריך איך בונים חנות וירטואלית אפליקציות לעסק אתר לעסק בית תוכנה בית תוכנה לפיתוח . בית תוכנה לפיתוח אפליקציות בניית אתרים בניית אתרים לעסקים בניית אתר לעסק בניית אתר מכירות מחיר בניית אתר תדמית בניית חנות באינטרנט חברה לפיתוח אפליקציות חברה מומלצת לפיתוח אפליקציות חברות בניית אפליקציות חברת בניית אתרים חברת קידום אתרים עלות פיתוח אפליקציה סלולרית פיתוח אפליקציה היברידית פיתוח אפליקציה לאייפון ולאנדרואיד פיתוח אפליקציה לעסק פיתוח אפליקציה נייטיב פיתוח אפליקציה עלויות פיתוח אפליקציה פשוטה פיתוח אפליקציות פיתוח אפליקציות גוגל פליי פיתוח אפליקציות ואתרים פיתוח אפליקציות ובניית אתרים פיתוח אפליקציות ווב פיתוח אפליקציות ווב מאסטר פיתוח אפליקציות לאייפון ולאנדרואיד פיתוח אפליקציות לאנדרואיד פיתוח אפליקציות לאנדרוהיד פיתוח אפליקציות למובייל פיתוח אפליקציות מחירון פיתוח אתר פיתוח אתר אינטרנט פיתוח של אפליקציה פיתוח תוכנה לעסק פרסום בגוגל קידום אורגני קידום אתרים קידום אתרים אורגני
    דרגו אותנו:
    דילוג לתוכן