Info
פיתוח אפליקציות לעסקים
28 בדצמבר 2019 0

פיתוח אפליקציות לעסקים

5/5 - (1 vote)

פיתוח אפליקציות לעסקים

לפיתוח אפליקציות בכללי נדרש מיומנות גבוהה בתחום .

פיתוח אפליקציות לעסקים קטנים או גדולים זה לא באמת משנה . 

לכל חברת פיתוח יש את מאגר הכישרונות שלה , העונה על דרישות שונות מכל סוג שהוא . במהלך השנים פיתחנו המון סוגי אפליקציות שונות לעסקים כמו :

תוכנות ניהול מסמכים .

תוכנות חשבונאות .

תוכנות ניהול קישרי לקוחות .

תוכנות מלאי .

תוכנות למידה דיגטלית , ועוד ..

פיתוח אפליקציות לעסקים

פיתוח אפליקציות לעסקים ולכלל ההעסקים באשר יהיו , כמו למשל "ניהול תוכן ומסמכים " .

מאחר ובכל ארגון ישנם המון נתונים שנוצרים על בסיס יום יומי , וישנו צורך למשוך את הנתונים בכל רגע נתון לשימוש עסקי , אנחנו הופכים את הנתונים הללו לריווחים על ידי הוספת אופציה לניתוח מידע , כל המידע נשמר במקום מאובטח כמובן עם אפשרות גישה למנהל בלבד,  כל המידע העסקי נמצא במקום אחד מאורגן מ א ועד ת :

ניהול התוכן

ידע ארגוני (כמו קורסים לעובדים חדשים)

ניהול מסמכים (חוזים , הסכמים ועוד..)

ניהול קשרי לקוחות ( מידע על לקוחות )

פתרונות המערכת מקנה לכם ידע משולב ,  נתוני לקוחות שנאספים וגם מידע על שוק המכירות שלכם , כל המידע ייתן לכם בעצם אופציה לדעת לנהל את הלקוחות לפי קטגוריות שונות ,   ולייצר הכנסה גם מלקוחות לא מעונינים .

כך אפשר למשוך כל לקוח ולא לאבד אף ליד חשוב , הרבה עסקים חושבים שאם הם מקבלים כמויות של לידים אז לא נורא לאבד את השאריות .

אך לעולם לא תדעו מה יכלתם לקבל מה "שאריות " , חוק חשוב בעסקים , לא לוותר על שום לקוח .

בכל מערך ניהול הלקוחות העסקים מבקשים מאיתנו :

מעקב לקוח עד סגירה .

ניהול אנשי קשר .

תכנון קמפיינים שיווקיים .

ניהול תהליך מכירות ללקוחות.

אנו יוצרים פתרונות שיאפשרו לארגון שלך , לשמר את נתוני הלקוח ולהתייחס אליו באופן מרכזי יותר .

כל זה כדי לייעל העסק הרי הלקוח עבורנו הוא הכול לא ככה ?! .

בכל מערכות ה CRM אנו מייעלים סוג של שיטה למכירה , כל לקוח מקבל את המידע שהוא זקוק לו , זתומרת לקוח שזקוק למוצר מסויים יקבל הצעות למוצרים מסויימים במייל .

לדוגמא : אם הלקוח שלכם קנה משהו בקטגוריית כלי בית , הוא יקבל הצעות למוצרים דומים נוספים , ויוצרים שרשת הספקה מעולה .

אנחנו ב Webitnow  נשמח לעזור בכל שאלה צרו איתנו קשר .

עוד מאמרים מעניינים :

בית תוכנה בישראל , בית תוכנה  , בניית אתרים בוורדפרס , חברה מומלצת לפיתוח אפליקציות , חברה לפיתוח אפליקציות , חווית משתמש , איך בוחרים חברה לבניית אתרים , בניית אתרים , עלות פיתוח תוכנה , מה זה פיתוח מערכות WEB , פיתוח אפליקציות לעסקים מגוונים , פיתוח מערכות WEB , מפתח אפליקציות , מה המחיר לפיתוח אפליקציה , כמה עולה לפתח אפליקציה , אתרים מותאמים לנייד , אתר תדמית .

    מעוניינים? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    קורא נכבד! אל תשכח לכבות את האור כשאתה יוצא, תודה.

    תגיות

    wix חסרונות woocommerce מדריך איך בונים חנות וירטואלית אפליקציות לעסק אתר לעסק בית תוכנה בית תוכנה לפיתוח . בית תוכנה לפיתוח אפליקציות בניית אתרים בניית אתרים לעסקים בניית אתר לעסק בניית אתר מכירות מחיר בניית אתר תדמית בניית חנות באינטרנט חברה לפיתוח אפליקציות חברה מומלצת לפיתוח אפליקציות חברות בניית אפליקציות חברת בניית אתרים חברת קידום אתרים עלות פיתוח אפליקציה סלולרית פיתוח אפליקציה היברידית פיתוח אפליקציה לאייפון ולאנדרואיד פיתוח אפליקציה לעסק פיתוח אפליקציה נייטיב פיתוח אפליקציה עלויות פיתוח אפליקציה פשוטה פיתוח אפליקציות פיתוח אפליקציות גוגל פליי פיתוח אפליקציות ואתרים פיתוח אפליקציות ובניית אתרים פיתוח אפליקציות ווב פיתוח אפליקציות ווב מאסטר פיתוח אפליקציות לאייפון ולאנדרואיד פיתוח אפליקציות לאנדרואיד פיתוח אפליקציות לאנדרוהיד פיתוח אפליקציות למובייל פיתוח אפליקציות מחירון פיתוח אתר פיתוח אתר אינטרנט פיתוח של אפליקציה פיתוח תוכנה לעסק פרסום בגוגל קידום אורגני קידום אתרים קידום אתרים אורגני
    5/5 - (1 vote)
    דילוג לתוכן