Info
מערכת CRM מומלצת
18 בפברואר 2021 0

מערכת CRM מומלצת

מהי בעצם מערכת CRM ?

ניהול קשרי לקוחות (CRM)  הוא יותר מאשר יצירת קשר עם לידים נכנסים פוטנציאלים .
בתוך המערכת שלכם תוכלו לנהל אנשי קשר ולבנות נאמנות תוך שמירה על מאגר לקוחות דינמי
של הסטוריית לקוחות ושיתוף המידע עם כל הצוותים השיתופיים שעובדים יחד .

בעזרת מערכת CRM מקצועית אפשר ליצור ניתוח עסקי ואינטגרציות חכמות לעסק מה שיכול
להועיל את התנהלות העסק בצורה משמעותית ביותר .

חווית משמתמש במערכות CRM היא חשובה יותר מכל , היכולת לנהל ביעליות את מערכת היחסים
העסקית בינכם לבין הלקוחות לכל אורך תהליך המכירה חייב ליהיות שיקול מרכזי עבור עסקים .

ישנם מערכות CRM שלא בנויות בצורה נכונה ויוצרות בילבול וסירבול שעלולות להביא לבעיות
מיותרות , לשם כך יש לבחור מערכת עם מוניטין גבוהה ועם חווית משתמש ייחודית .

בחלק ממערכות ניהול הלקוחות ישנם אופציה ליצור תזכורות או שליחת הודעות וקביעת שיחות
טלפון ופגישות , התכונה הטובה ביותר במערכות CRM היא האופציה לעקוב באמת אחרי
כל ההסטוריה והתיעודים שנשמרים .

 

ייתרונות בשימוש במערכות ניהול לקוחות.

שימוש במערכת ניהול לקוחות / מערכת CRM היא ייתרון משמעותי לשמור את כל נתוני העסק
בין אם בטלפון או בדוא”ל ,
כיום בערוצים אחרים כמו מדיה חברתית לא מהווה תחליף מספיק לניהול לקוחות.

בנוסף תוכלו במערכת CRM לנהל תהליכי מכירה או להמיר לקוחות קיימים לרכישת מוצרים
ושירותים חדשים כמו כן גם למקד את השיווק ואפילו לעקוב אחרי חשבוניות מכירה .

בנוסף במערכת CRM אנשי המכירות שלכם יוכלו לעקב אחרי לקוחות ולדעת מה קרה עם
כל לקוח שלא נסגר ומה ההסטוריה עליו כך שלא תבזבזו אנרגיות מיותרות .

בחירת תוכנה לניהול לקוחות מצוינת היא כמו פולסית ביטוח לכישלון , הבחירה יכולה
לשפר את ניהול העסק בצורה דרמטית ואת שיתוף הפעולה והפרודוקטיביות של הצוות שלך .
כך תוכלו להגדיל מכירות ולהגביר את שביעות רצון הלקוחות שלכם .

 

כמובן גם מחקרים – מערכת CRM 

 

בכל המחקרים שנעשו משנת 2019 ועד 2021 ראינו קשר ישיר בין עליה בהכנסות עם תוכנת
CRM וללא תוכנת CRM /

זה לא אומר בהכרח שללכת לעשות מנוי בתוכנת ניהול לקוחות כדי לצאת ידי חובה באמת ייתן
איזשהו ייתרון לעסק שלכם , אתם חייבים למצוא תוכנה שבאמת מותאמת לעסק הקיים שלכם .


איפה השינוי של 2021 בעת תקופת הקורונה ?!

כל מערכות ה CRM בימנו היא אך ורק לניהול לקוחות אך לא לעדכון לקוחות ,
ישנה תוכנת CRM שאימצה את תקופת הקורונה לליבה ופיתחה אפשרות במערכת שנותנת יותר .
חוץ מניהול הלקוחות הרגיל יש אופציה ללקוח להכנס גם לצד לקוח ולבקש עדכון על תיק או פרויקט.
הלקוח יכול לקבל עדכון גם דרך SMS וגם דרך קבלת אימייל ישירות מהעסק שמנהל אותו .

השינוי הזה הוא מהותי מכיוון שעד היום צד ניהול הלקוח היה מתבצע בתוך העסק ,
כיום השינוי הזה נותן פריצת דרך שכן הלקוח מרגיש מעורב בכל התהליך של הפרויקט או התיק שלו.
המערכת CRM הזו נקראת case-stats

מערכת CRM מומלצת
מערכת CRM מומלצת

מטרות עיקריות במערכת CRM :

תכונת CRM אמורה לתת לא רק מעקב ושמירה של פרטי לקוחות אלא גם תכונות נוספות וחשובות .
נכון שמערכת ניהול הלקוחות היא ברובה עוסק במעקב ככלי מכירה בעיקר אך בנוסף אמורה לתת
מענה לעוד סוגי ניהול מול הלקוח .
לדוגמא , השילוב בין מחלקות שונות בעסק שלכם כמו מחלקת שיווק ומחלקת שירות הלקוחות
שיהיו מתואמים ביניהם בכל התהליך גם לאחר המכירה עצמה .

שימוש בנתונים של מערכת ה CRM נותנת אפשרות לפלח בצורה יעילה יותר את הדמגורפיה
ולתעד וכך גם להשתמש בנתונים אלו גם בעתיד הרחוק ולמען הסקת מסקנות ברורה .
אפשרויות נוספות במערכות CRM הוא לעקוב גם אחר דברים שנמצאים מחוץ למערכת כמו
מעקב על יעדי מכירה ברשתות חברתיות או מיילים שיווקים וכל מיני קמפיינים למיניהם .

תמחור ותוספות במערכת CRM

מחיר יכול ליהיות גורם מאוד משמעותי ברכישת מנוי לתוכנת Crm , הבדיקה שלכם צריכה
להתמקד בעלויות המקדימות .
רוב תוכנות ה CRM שבדקנו מציעות תמחור למשתמש אחד אך חשוב לבדוק מה כולל
התכונות (הפיצ’רים) עבור משתמש אחד .
יש לשים לזה שהתכונות שאתם צריכים באמת קיימות במנוי הנרכש .

דגשים נוספים במערכת CRM

יש לשים לב לתקציב שלכם בהתאם לשדרוגים ותמיכה שותפת במידה ותצטרכו .
יש לשקול כמה יעלה לשלב את התוכנה יחד עם מערכות קיימות והאם תזדקקו לצד נוסף או לא .
יש לשים לב שהמערכות מציעות גם גרסה נוחה לשימוש בניידים מאחר ואנשי מכירות מבלים
את יומם רוב הזמן בשטח .

ואם כן אז האם צריך לתת סוג מסויים של סמארטפונים או טבלטים ?! העלויות יכולות להסתכם
במהירות אם מבצעים חישוב נכון .

אם ניקח את זמן ההשקעה בצורה שקולה נוכל להסגר על התוכנה הטובה ביותר ,
יש לבקש מהתוכנה שאתם רוצים לקבל הדרכה בסיסית כדי להבין את הלך הרוח של התוכנה .
ישנם עסקים רבים שלא יכולים להרשות לעצמם לרכוש מנוי בתוכנות CRM מפלצתיות
שדורשות סכומי עתק עבור כל משתמש אחד .

לכן אספנו עבורכם תוכנה שלדעתנו יכולה לתת את המענה הטוב ביותר עבור עסקים קטנים גם
מערכת ניהול הלקוחות case-stats
המרכת CRM תיתן לכם מענה גם בניהול הלקוח וגם בעדכון שלו בתהליך ההתקדמות .
בנוסף הדבר הכי מהותי שמצאנו הוא שהמערכת לא רק מציעה ניהול ועדכון לקוחות
אלא גם להביא ולגייס לכם לקוחות חדשים על ידי פורטל ייעודי שנבנה על מנת לשרת את מטרה זו .

מערכת CRM מומלצת
מערכת CRM מומלצת

כמה חשוב לבחור מערכת ניהול לקוחות חדשה ולא ישנה ?!

ככל שתוכנת ה CRM היא חדשה יותר כך הסיכוי שהיא תמשיך לחדש פיצרים טובים לעסק שלכם .
בדרך כלל תוכנות שקיימות המון שנים וכבר צברו כמות לקוחות גדולה לא משקיעה בפיתוחים נוספים.
אלא משקיעה יותר בגיוס ושיווק ללקוחות חדשים .

יש לשים לב שכל פיצר חדש שנכנס לתוכנה באמת ישרת אתכם נאמנה .
כמובן שאין צורך לדאוג לאחסון בשרתים שלכם מאחר ומערכת ה CRM מאוחסנת בשרתים ייעודיים.
מה שבדרך כלל חוסך לכם עלויות ודאגות אבטחה מיותרות .

חשיבות קלות השימוש בתוכנה ותמיכה .

תוכנת הCRM  חייבת ליהיות אינטואטיבית או שלא תרצו להשתמש בה לעולם .
חשוב מאוד שבתחושה הכללית שלכם כשתכנסו לתוכנה תוכלו בקלות להגיע לכל פינה שתרצו
בלי יותר מידי מחשבה ותחכום .

תוכנת ה CRM אמורה להיות מסוגלת לנהל שגיאות משתמש , לדוגמא , אם אתה מנסה לבצע
משימה על מסך לא נכון או להזין נתוים שגויים התוכנה הטובה ביותר תזהה את השגיאה שלך
ותציע לך את הדרך הנכונה לעשות זאת .

מצד שני תוכנה שתוכננה בצורה גרועה תאפשר לך להפוך את השגיאה לבלתי מסומנת או
שתיתן הודעת שגיאה מטומטמת שלא תורמת לכלום .

בסוף היום חשוב לדעת שיש לכם גב , לא כל תוכנת CRM תיתן מענה ותמיכה בעת תקלות ושגיאות .
כך שבסופו של יום תזדקקו לצוות תמיכה זמין .

וודאו בעת בחירת מערכת ניהול הלקוחות איזה סוג תמיכה כולל המנוי שלכם ושעות הזמינות שלהם.
קראו את השירות והתמיכה , שאלות נפוצות ועזרה בשירות עצמי וכו .

היזהרו מפערים בתוכנית התמיכה , רבים מהפתרונות של מערכות ה CRM הוא לתת תמיכה חלקית
או בכלל לא .

לסיכום בנושא – מערכת CRM

 

בחירת מערכת ניהול לקוחות לעסק שלכם בהחלט מביאה שינוי בהכנסות ובתהליך מכירה
מול הלקוחות וגם בשירות הלקוחות .
אחרי שביצעתם חיפוש מעמיק על תוכנה ייחודית וטובה וודאו שהיא נותנת תמיכה במסגרת
המנוי שלכם .

יש לשים לב שהתוכנה אכן מעודכנת וחדשה וממשיכה לפתח פיצרים חדשים בכל עת .
אל תתביישו לשאול מה הם מפתחים בעתיד הקרוב .

ההמלצה שלנו היא בהחלט תוכנת ניהול הלקוחות https://www.case-stats.co.il
שנותנת קצת יותר משאר המערכות :
ניהול לקוחות
– עדכון לקוחות
-גיוס לקוחות חדשים דרך פורטל ייעודי

מערכת CRM מומלצת
מערכת CRM מומלצת

התוכנה נותנת לכם מנוי חינם למשך שבוע כך שתוכלו לנסותה עד לרכישה .
שיהיה המון בהצלחה ותמיד זמינים עבורכם לכל שאלה .
צוות webitnow  – פיתוח אתרים ואפליקציות .

עוד מאמרים מעניינים :

בית תוכנה בישראל , בית תוכנה  , בניית אתרים בוורדפרס , חברה מומלצת לפיתוח אפליקציות , חברה לפיתוח אפליקציות ,

איך בוחרים חברה לבניית אתרים , בניית אתרים ,בניית אתרים ועיצוב אתרים, עלות פיתוח תוכנה , מה זה פיתוח מערכות

קורא נכבד! אל תשכח לכבות את האור כשאתה יוצא, תודה.

תגיות

wix חסרונות woocommerce מדריך איך בונים חנות וירטואלית איפה כדאי לפתוח אתר אפליקציות לעסק אתר לעסק בית תוכנה בית תוכנה לפיתוח . בית תוכנה לפיתוח אפליקציות בניית אתרים בניית אתרים לעסקים בניית אתר לעסק בניית אתר מכירות מחיר בניית אתר תדמית בניית חנות באינטרנט חברה לפיתוח אפליקציות חברה מומלצת לפיתוח אפליקציות חברות בניית אפליקציות חברת בניית אתרים עלות פיתוח אפליקציה סלולרית פיתוח אפליקציה היברידית פיתוח אפליקציה לאייפון ולאנדרואיד פיתוח אפליקציה לעסק פיתוח אפליקציה נייטיב פיתוח אפליקציה עלויות פיתוח אפליקציה פשוטה פיתוח אפליקציות פיתוח אפליקציות גוגל פליי פיתוח אפליקציות ואתרים פיתוח אפליקציות ובניית אתרים פיתוח אפליקציות ווב פיתוח אפליקציות ווב מאסטר פיתוח אפליקציות לאייפון ולאנדרואיד פיתוח אפליקציות לאנדרואיד פיתוח אפליקציות לאנדרוהיד פיתוח אפליקציות למובייל פיתוח אפליקציות מחירון פיתוח אתר פיתוח אתר אינטרנט פיתוח של אפליקציה פיתוח תוכנה לעסק פרסום בגוגל קידום אורגני קידום אתרים קידום אתרים אורגני