Info
פיתוח אפליקציות – Low Code
3 באוגוסט 2021 0

פיתוח אפליקציות – Low Code

5/5 - (22 votes)

פיתוח אפליקציות 2021 שיטת Low Code

 

 

פיתוח אפליקציות בשיטת Low Code כבר כאן והולך להישאר ,

כרגע מגמת פיתוח האפליקציות הוא כמובן בעלייה מתמדת מה שגורם לנו חברות הפיתוח לעסוק בתהליכים עסקיים כדי להפוך את פיתוח האפליקציות בהתאמה אישית ליעיל מהיר ובטוח .

בכל בית תוכנה יש צווות פיתוח IT שמקדדים ידני את כל האפליקציה והתוספות הדרושות לה , עם זאת הלקוחות תמיד ממשיכים לדרוש פיתוח מהיר יותר של האפליקציה (חוסר הסבלנות לפיתוח הולך וגובר).

 בשל כך הקידוד הידני של הצוות לפיתוח האפליקציה הופך למסורבל יותר מתמיד , בתי תוכנה חכמים כבר הגיעו אל הפיתרון ויודעים לספק קוד נמוך שהיא האלטרנטיבה הטובה ביותר שקיימת היום .

בפלטפורמות הקוד הנמוך משתמשים בממשק משתמש חזותי על ידי drag-and-drop  וכך גישה זו מאיצה את תהליך פיתוח האפליקציה על ידי צמצום קיצוני של פריסת האפליקציה בצמצום קיצוני של קווי הקוד הנדרשים .

פשטות

ממשק משתמש אינטואיטיבי לפיתוח אפליקציות

התאמה אישית בשפע

פיתוח אפליקציות באמצעות פונקציות מובנות בלי שום צורך בקוד נרחב.

שימושיות חוצה פלטפורמות

היכולת לגשת לאפליקציות אינטרנטיות או היברידיות באמצעות הנייד.

שילוב

הטמעת שירותי צד ג 'באפליקציות.

אבטחה

הגדרת הרשאות משתמש בקלות וכן הגבלת גישה על סמך תפקידים.

צמיחת הקוד הנמוך

מחקרים עדכניים מראים שטכנולוגית הקוד הנמוך , פונה לנקודות הכאב הגדולות ביותר של כל מנהלי חברות התכנה.

גם מפתחי ה IT שנתקלים בבעיות כמו שילוב תאימות לתוכנות אחרות , התאמה אישית ומדרגיות , ויכולות ניידות לא מקוונות ועוד ..

אין פלא שתוכנות בעלות קוד נמוך נמכרות טוב יותר ומצליחות יותר , אפשר לראות שכמעט כל אחד משלושה חברות מיישם את תכנות הקוד הנמוך, ויותר מ 43% מהם מרוצים ומעונינים להשתמש בזה באופן תמידי . מומחים מאמינים שזה יהיה השינוי הגדול ביותר בכל ניהול ארגון ברחבי העולם .

הערכה היא שאפליקציות הקוד הנמוך ייצמח מכמעט 3 מיליארד דולר כיום, ל 15 מיליארד דולר עד שנת 2020 .
ככל שהפופולריות והאימוץ ימשיכו לגדול. חיוני שחברות ישתמשו בהבחנה בבחירת הפתרונות בקוד הנמוך . ראשית בכל תחילת תכנות בקוד נמוך צריך לעשות סדר ולראות את הפוטנציאל של סוגי המשתמשים בארגון , ואת רמת המשאבים שיש לכם .

    מעוניינים? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    בכדי להבין טוב יותר את כל עניין שיטות פיתוח האפליקציות נסביר לכם את הדרך לפיתוח אפליקציה בצורה קלה ומובנת .

    מבטיחים לגעת שוב בנושא פיתוח אפליקציות Low Code  בהמשך המאמר הזה כדי שתבינו יותר לעומק מי נגד מי .

    להלן השלבים :

    שלב 1 : אפליקציה מתחילה קודם כל ברעיון .

    בכדי ליצור אפליקציה מוצלחת ומכניסה אנו קודם כל צריכים לזכור :

    איזה בעיה האפליקציה שלי פותרת , ואיך תיהיה הדרך הטובה ביותר להדגיש זאת באפליקציה .

    מטרת האפליקציה היא לספק ללקוחות קיצור דרך מוחשי של הפחתת עלויות ,

    או התנהלות מהירה יותר וגם חוויה משתמש טובה יותר .

    שלב 2 : קהל יעד / חווית משתמש .

    כדי שהאפליקציה תשרת בצורה הכי טובה את הלקוחות שאליהם אתם רוצים לפנות ,

    יש לבדוק מי הם קהל היעד שלכם , אנשים מבוגרים ? צעירים ? באיזה מכשירים רובם משתמשים?,

    על ידי כך נבין לאיזה מכשירים אנו צריכים לפתח את האפליקציה ולתעדף פיתוח .

    מודל עסקי –

    חשוב לדעת איך להכניס כסף מהאפליקציה , בימנו ישנה תופעה פנומנלית של פריחת שוק בתחום .

    הרבה יותר קל להכניס כסף מאפליקציה מבעבר .

    מאחר ונוצרה מחשבה אצל המשתמש שאין מנוס מטכנולוגיה טובה .

    הדרכים שבהם תוכלו להכניס כסף הם פרסומות , מנויים חודשיים , או מחיר פר הורדה .

    אחת הדרכים המומלצות ביותר בימנו היא לתת מנוי חינם למשך תקופה מסויימת .

    הייתרון בכך הוא שהמשתמש יכול להבין את הייתרונות שאתם נותנים וכמו כן ,

    גם להתרגל לשימוש באפליקציה , כך שאחוז הרכישה תיהיה גבוהה בהרבה יותר .

    לאחר חישוב מודל ההכנסה יש לחשב את מודל ההוצאה .

    כמה יעלה פיתוח האפליקציה והסכום המוקצה לשיווקה וכך תדעו אם המודל הוא נכון .

    שלב 3: תכנון האפליקציה

    עיצוב ואיפיון חווית משתמש .

    עיצוב האפליקציה הוא פקטור מאוד משמעותי בהצלחת האפליקציה .

    עיצוב טוב פירושו "קליל ויעיל" חברת פיתוח צריכה להתרכז בעיצוב ממשק משתמש .

    עיצוב האפליקציה הופך לפופולארי יותר ויותר מכיוון שהוא יוצר השפעה מידית על מוחו של המשתמש .

    שלב 4: זיהוי סוג פיתוח האפליקציה – מקומית (native) , אינטרנטית (web) או היברדית (hybrid) .

    בחירת סוג הפיתוח הנכון לאפליקציה היא חשובה מאוד ! .

    בחירת סוג הפיתוח תלויה בתקציב , זמן ו סוג האפליקציה .

     

    פיתוח אפליקציה מקומית (native) –

    אפליקצית נתיב מאפשרת את חווית המשתמש הטובה ביותר .

    אך עם זאת דורשת מיומנות פיתוח וידע משמעותי בשפה המקורית משלה.

    כמו כן הם גם היקרות ביותר אך מבטיחות לספק את החוויה הטובה ביותר מכל השיטות .

    הייתרון באפליקציה שהיא יכולה לעבוד ללא אינטרנט (במידה והאפליקציה לא דורשת).

    פיתוח אפליקציה אינטרנטית (web)

    אפליקצית WEB נכתבת בשפת HTML5

    האפליקציה הינה מותאמת לדפדפני הסלולר של הטלפון נראת כמו אפליקיצה לכל דבר .

    האפליקציה לא נמצאת בחנות האפליקציות .

    הייתרון שלה שאפשר לקדם אותה במנועי החיפוש כמו אתר אינטרנט רגיל .

     

    פיתוח אפליקציה היברדית (hybrid)

    אפליקציות אינטרנט מהירות ואיכותיות לפיתוח ויכולות לפעול בהמון סוגי פלטפורמות .

    כמו אייפון אנדרואיד.

    פיתוח אפליקציות Web  מפותחות באמצעות קוד HTML5, CSS ו JavaScript  .

    הם פחות חזקות משאר הסוגים אך מתאימות לאפליקציות שונות שלא דורשות יותר מידי תחכום.

      מעוניינים? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      אז איפה נכנס בעצם פיתוח אפליקציות בקוד הנמוך ? (Low-Code) –

      הקוד הנמוך הוא שיטת בנייה בסביבת עבודה .

      קוד נמוך לא דורש יידע בפיתוח כלל וכלל.

       שיטת הבנייה נעשית בצורה של גרור ושחרר שימו לב כמו בתמונה הזו :

      פיתוח אפליקציות
      פיתוח אפליקציות

      אתם יכולים לבנות את האפליקציה בעצכם .

      בתמונה אתם רואים דוגמא לאתר Mendix שמאפשר פיתוח אפליקציה בקוד נמוך .

      המחיר החודשי לפיתוח אפליקציה אחת הינו $1875  .

       

      שלב 5: יצירת אב טיפוס לאפליקציה .

      לאחר שבחרנו את סוג הפיתוח הראוי והרצוי אנו נפתח אב טיפוס .

      זוהי בעצם אפליקציה בגרסת בטא (בסיסית) שאיתה אפשר להתחיל לרוץ .

      יצירת אב טיפוס מקל על מכירת רעיון האפליקציה למשתמשים פוטנציאלים .

      הם יוכלו לראות ולהרגיש את האפליקציה ואת הייתרונות המוחשיים שלה במקום לדמיין אותם .

      השיטה נועדה למשוך משקיעים על ידי כך שתגייסו כמות מסויימת של לקוחות פעילים .

      כמו כן אפשר לשתף את האפליקציה לפיילוט חיצוני ולבחון מה צריך לשנות בה כדי לייעל אותה .

      גם כשעושים אפליקצית אב טיפוס צריך לדאוג שאין שימוש לא מורשה או גישה לנתונים .

       

      שלב 6: ניתוח נתונים .

      בעת פיתוח האפליקציה נהוג בקרב חברות הפיתוח להטמיע כלי ניתוח .

      כלי הניתוח עוזרים לנו לבדוק מי היו המבקרים באפליקציה , על מה לחצו , כמה זמן בילו באפליקציה ועוד .

      כלי ניתוח נתונים מומצלים הם :

      • Google Analytics
      • Firebase
      • Mixpanel
      • Preemptive

      בעת השימוש בכלי ניתוח אתם יכולים להסיק מסקנות רבות ולבצע שיפורים רבים מומלץ בהחלט .

      שלב 7: ניתוח משוב ותיקונים

      בבדיקת הבטא יש הזדמנות חד פעמית לקבל משוב רציני מהלקוחות שהם קהל היעד העיקרי .

      המשתמשים יכולים לדווח על באגים שונים באפליקציה שכדאי לתקן כמו כן מכשירים מסויימים מתריעים על אפליקציה לא תקינה וכו .

      כדאי להקשיב לכל התגובות בכובד ראש לזהות את הבעיה ולתקן כדי להבטיח איכות מקסימלית .

      לאחר התיקונים תוכלו ליהיות בטוחים שהופכתו סיכונים משמעותיים בעת פרסום המוצר המלא .


      שלב 8: שחרור האפליקציה המלאה

      בעת שיווק האפליקציה המקורית עדיין חשוב לבדוק לעיתים קרובות את ניתוח הנתונים .

      עדיין יש לראות כמה זמן המשתמשים מבלים באפליקציה ומה הביקורות שלהם .

      חשוב מאוד גם לשים דגש על הלקוחות המשלמים ואם הם נטשו את האפליקציה מה היו הסיבות לכך .

        מעוניינים? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

        שלב 9: איסוף נתונים ושיווק

        אם ניתן מספיק צומת לב לפרטים הקטנים נוכל לדעת גם מה לשפר בעתיד באפליקציה .

        חשוב לדעת מה המיקום הדמוגרפי של המשתמשים ולמה דווקא הם נמצאים באפליקציה יותר .

        דרך זה נדע איך לשווק את האפליקציה בצורה יעילה ולא לזרוק תקציבים מיותרים לפח .

        אם בעיר תל אביב יש ביקוש רב יותר לדגומא ,

        נשים את רוב התקציב שלנו במיקוד על העיר תל אביב .

        הניתוחים באפליקציה חשובים לא רק לפיתוח האפליקציה אלא גם לשיווק שלה .

        שלב 10: שידרוג האפליקציה באמצעות שיפורים ותכונות חדשות.

        לעיתים לא רחוקות מתעדכנות גרסאות מכשירי האייפון והאנדרואיד .

        אנו נצטרך להתאים את עצמו לעדכונים הללו ולדאוג שהאפליקציה תמשיך לפעול ללא תקלות ,

        גם בגרסאות חדשות יותר .

        כמו כן תמיד תחשבו מחוץ לקופסה איך משפרים עוד ועוד את האפליקציה .

        אין מציאות שבה אנחנו מפתחים אפליקציה זורקים לשוק ומרוויחים כסף בלי לתחזק ולשפר אותה .

        תתחילו למנף את העסק שלכם בצורה נכונה , המאמר נכון גם לעסקים שרוצים לפתח את האפליקציה עבורם בלבד .

        בניתם לעצמכם אפליקציה ? עדיין חשוב לדאוג לתחזוק שוטף שלה ותיקוני באגים .

        אנו נשמח לעזור לכם בכל שאלה וללכת איתכם יד ביד בתהליך .

        צרו איתנו קשר ונשמח לעזור !

        היום ב 2019 הכי חשוב לבוא מוכן לשוק בצורה מקצועית , הצטרף אלינו לפיתוח האפליקציה שלך !

          מעוניינים? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

          קורא נכבד! אל תשכח לכבות את האור כשאתה יוצא, תודה.

          תגיות

          wix חסרונות woocommerce מדריך איך בונים חנות וירטואלית אפליקציות לעסק אתר לעסק בית תוכנה בית תוכנה לפיתוח . בית תוכנה לפיתוח אפליקציות בניית אתרים בניית אתרים לעסקים בניית אתר לעסק בניית אתר מכירות מחיר בניית אתר תדמית בניית חנות באינטרנט חברה לפיתוח אפליקציות חברה מומלצת לפיתוח אפליקציות חברות בניית אפליקציות חברת בניית אתרים חברת קידום אתרים עלות פיתוח אפליקציה סלולרית פיתוח אפליקציה היברידית פיתוח אפליקציה לאייפון ולאנדרואיד פיתוח אפליקציה לעסק פיתוח אפליקציה נייטיב פיתוח אפליקציה עלויות פיתוח אפליקציה פשוטה פיתוח אפליקציות פיתוח אפליקציות גוגל פליי פיתוח אפליקציות ואתרים פיתוח אפליקציות ובניית אתרים פיתוח אפליקציות ווב פיתוח אפליקציות ווב מאסטר פיתוח אפליקציות לאייפון ולאנדרואיד פיתוח אפליקציות לאנדרואיד פיתוח אפליקציות לאנדרוהיד פיתוח אפליקציות למובייל פיתוח אפליקציות מחירון פיתוח אתר פיתוח אתר אינטרנט פיתוח של אפליקציה פיתוח תוכנה לעסק פרסום בגוגל קידום אורגני קידום אתרים קידום אתרים אורגני
          5/5 - (22 votes)
          דילוג לתוכן