Webitnow- בית תוכנה – בניית אתרים ואפליקציות

Post Title

מה זה קידום SEO ?

דרגו אותנו:

קידום SEO – אופטימיזציה למנועי חיפוש בשנת 2018 הוא תהליך טכני,  אנליטי ויצירתי כדי לשפר את הנראות של האתר במנועי החיפוש. הפונקציה העיקרית שלו היא להביא יותר ביקורים לאתר הממיר (למכירות, למשל).

טיפים חינם של קידום SEO תוכלו לקרוא בדף וזה יעזור לכם ליצור אתר מוצלח בקידום של SEO ידידותי ועצמאי. האם זה באמת משנה אם אתה עושה קידום SEO בשנת 2018? לדעתי, הנה הדברים שבאמת משנים אם אתה עושה קידום SEO בשנת 2018, והייתי אומר שאנשי התחום "המקצועיים שבהם" ,לפחות יסכימו איתי :

אל תחסום את האתר שלך

אין לבלבל או לעצבן מבקר באתר(על ידי תוכן קופץ ומעצבן) אל תחסום את גוגל מפני סריקת משאבים באתר שלך או עיבוד אלמנטים ספציפיים בדף שלך(נא להכניס את הקודים בשחד האתר) עיצוב מותאם שפועל על מחשב שולחן העבודה הנייד(האתר צריך להיראות מדויק וברור בכל המכשירים) להיות מקומי ללקוח שלך(הגדרות של גוגל) הגדל את האתר שלך ב- Search Console AKA Google Webmaster Tools (אלא אם יש לך דומיין ספציפי לארץ) שים את ביטוי מילת המפתח שלך לפחות פעם אחת בכותרת דף הכותרת שים את ביטוי מילת המפתח שלך לפחות פעם אחת בתוכן הראשי בדף (לפחות פעם אחת בהעתקת הדף (בתגי פסקה) הימנע ממילת מפתח דחוסה בתוכן הראשי(שלא קשורה לכתבה) מטב את התיאור meta שלך.

ודא שהתוכן הראשי של הדף הוא באיכות גבוהה ונכתב על ידי מקצועי (רוב הצעדים שלך כאן – אם התוכן שלך לא יהיה משותף אורגני, ייתכן שיהיה בעיה באיכות התוכן)

ודא שמילות המפתח שאתה רוצה לדרג נמצאות באתר שלך. איכות התחרות על דירוגים אלה תקבע כמה מאמץ אתה צריך להשקיע ב קידום SEO השתמש במילים נרדפות ובמילות מפתח משותפות המשותפות לאורך כל עותק הדף שלך הוסף ערך לדפים עם רשימות מוזמנות, תמונות, סרטונים וטבלאות בצע אופטימיזציה לסיוע מוגבר של 'כוונת משתמש' (למשל, זמן מוגדל לשכון בדף או באתר) שמור על תוכן חשוב באתר המתעדכן מספר פעמים בשנה

חתוך תוכן מיושן מהאתר שלך

הימנע מפרסום ואינדקס של דפי תוכן גרועים (במיוחד באתרים של שותפים עצמאיים) המטרה של יחס טוב של "שימושי" המשתמש במרכז טקסט קישורים שותפים לחשוף את תאריכי שינוי הדף בפורמט גלוי אל תדחוף את התוכן הראשי למטה בדף ללא צורך עם מודעות וכו ' קשר לתוכן קישור באתר שלך עם טקסט עוגן שימושי ורלוונטי מאוד השתמש במערכת ניווט פשוטה באתר שלך צירת דפים בסיסיים כדי לענות על המלצות W3C על HTML נגיש (W3c) (H1, ALT טקסט וכו ') יצירת דפים כדי לעמוד בשיטות עבודה מומלצות בסיסיות (Nielsen) – שימו לב מה "מבקרים" באתר האינטרנט צור דפים שבהם התוכן העיקרי של הדף מקבל עדיפות, והסר מודעות מעצבנות וחלונות קופצים (במיוחד בנייד) לפתח אתרי אינטרנט העונים על ההמלצות הטכניות של Google לגבי שיטות עבודה מומלצות .

ודא אספקה מהירה של דפי אינטרנט בניידים ובשולחן העבודה

לספק גילוי ברור של מודעות שותפים ופרסום שאינו פולשני. גילוי ברור של כל דבר, למעשה, אם אתה מתמקד באיכות בכל התחומים. הוסף קישורים חיצוניים איכותיים ורלוונטיים (תלוי אם השאילתה אינפורמטיבית) אם תוכל, הוסף את ביטוי מילת המפתח בכתובת אתר קצרה השתמש בביטוי מילת המפתח בטקסט עוגן פנימי המצביע על דף זה (לפחות פעם אחת) השתמש בכותרות, רשימות וטבלאות HTML בדפים אם אתה מציג נתונים להבטיח בממוצע את כל "התוכן ראשי" בלוקים של כל הדפים באתר הם באיכות גבוהה ודא  קידום SEO =פרקטיקות נקה למעלה והוסרו מהאתר הימנע משימוש בשיטות קידום אתרים של בתי ספר ישנים במסעות פרסום חדשים (Google עדיפה על גילוי אתרים עם מעט ערך מוסף)

שקול להתנער מכל הקישורים הברורים באיכות נמוכה ממאמצי קידום אתרים קודמים

ספק את הבעלות על תחום אתר האינטרנט, זכויות היוצרים ופרטים ליצירת קשר באתר שתף את התוכן שלך ברשתות החברתיות הגדולות כאשר הוא מספיק טוב קבל קישורים נכנסים מאתרם אמיתיים עם אמון, תחום אמיתי וסמכות המר אורחים (כל מה ש"המרה "עשויה להיות) לפקח מאוד על כל תוכן שנוצר על ידי משתמשים באתר שלך, כי זה דורג כחלק תוכן האתר שלך שים לב לבעיות אבטחה באתר (לדוגמה, הפעל את https)

קראו גם על "הנגשת אתרים"

או בניית אתרים בוורדפרס

 

מה שחשוב באמת ב קידום SEO בשנת 2018 הוא הסדר עדיפויות של מה שכתבנו, וכך ב 3-6 חודשים אתה יכול לראות שיפורים באיכות ה קידום אורגני בגוגל שלך .

דילוג לתוכן