Info
פרסום ממומן בגוגל
10 בדצמבר 2019 0

פרסום ממומן בגוגל

דרגו אותנו:

פרסום ממומן בגוגל  

נוכחות הפרסום בגוגל

פרסום ממומן בגוגל מורכב ממודעות המופיעות תמיד בראש העמוד וליד כל אחת מהם כתובה המילה  "מודעה" .

בכל פעם שאנו מחפשים שירות בנושא מסויים או מוצר כלשהו בגוגל , נוכל לראות את התוצאות הממומנות ואת התוצאות האורגניות .

המודעות הממומנות בגוגל הם בדרך כלל המיעוט , רוב התוצאות הינם אורגניות .

בימנו רוב חברות מנועי החיפוש מציעות מודעות , כאן בישראל המוכרת ביותר והשימושים ביותר היא גוגל , אך בשאר מדינות בעולם תוכלו לראות מנועי חיפוש אחרים בשימוש נרחב .

שוק מנועי החיפוש כרגע נשלט ע" גוגל הכובשת 77% (והמספרים רק גדלים וגדלים (אנחנו קרובים מאוד למונופול עוצמתי)) .

פרסום ממומן בגוגל

המתחרות האחרות מנסות להגיע לרמת גוגל אך בינתיים לא נרשמה הצלחה מסחררת :

Google –  77.43%
Baidu –  8.13%
Bing מיקרוסופט –   7.31%
Yahoo  –  5.6%
0.13% – Ask

אין טעם להרחיב על שאר מנועי החיפוש מאחר ולנו הישראלים בפרסום מדיני פנימי אנו משתמשים ב 95% בגוגל .

רוב שיטות הפרסום בחברות הללו הם דומות מאוד אך אנו נשתמש בגוגל כדוגמא מאחר וזה רלוונטי לנו יותר .

גוגל מפעילה בעצם סוג של מכירה פומבית על המחיר להופעה בראש העמוד בגוגל .

בפועל גוגל אומרת לנו שיש לנו אופציה לשלם בתחום "קידום האתרים" לדוגמא עד 2000 ש"ח לקליק .

זה לא אומר שזה מה שאשלם כדי להופיע שם , אני פשוט אבחר במחיר של 10-25 לקליק ואז מתחילה להיבנות תחרות .

חברה אחרת שתרצה להופיע גם במילה הזאת תצטרך לשלם יותר או להשוות אליי .

 

מערך ה פרסום ממומן בגוגל:

 המערכת של גוגל לא מבוססת רק על מכירה פומבית של מיקומים מכיוון שמה שיקרה זה , תגיע חברת ענק מפוצצת בכסף ותשקיע 2000 ש"ח מחיר

לקליק ואז שאר המתחרים יקבלו אבק , לא יופיע בתוצאות ולא יכניסו כסף וכך גוגל תהפוך עבורם ללא רלוונטית לפרסום .

מאחר וכך הדבר גוגל החליטה להכניס עוד משתנים שיעזרו באמת לקבל מחיר מצוין על הקליק ולהכנס לתחרות באופן שווה .

דירוג המודעה –  כמו לדוגמא אם האתר שאנו מפרסמים הוא עם תוכן איכותי ובנוי נכון בחווית משתמש גוגל תיתן עדפה לאתר כזה .

הפרמטרים שנלקחים בחשבון בדירוג המודעה הם :

שיעור קליקים צפוי – גוגל מחשבת מה הסבירות שילחצו על המודעה , גוגל יכולה להבין את המתשמש ולפי העדפות שלו לדעת אם הוא אכן ילחץ על המודעה שלכם או לא ואז להציג אותה .

חווית הדף – איך בנוי הדף עצמו , מהירות של האתר , דירוג רספונסיביות , שקיפות ,מחירים , מספרי טלפון ליצירת קשר , ומידע כתוב המוכיח שאכן התוכן קשור למילות החיפוש הממומן.

פרסום ממומן בגוגל, סיכום  :

פרסום מודעה בגוגל היא דרך יעילה ומצוינת למשיכת לקוחות חדשים לעסק , ולהגיע בדיוק לאנשים במחפשים את השירות או המוצר שאתם מוכרים , התוצאות מצוינות רק צריך לדעת איך לעשות את זה נכון .

קרא עוד על :

פרסום בגוגל לעסקים

פרסום בגוגל

מקדם אתרים

קצת על פרסום בגוגל

אנו כאן ב Webitnowבניית אתרים ואפליקציות , נשמח לעזור לכם ולענות על כל שאלה , אל תהססו לפנות אלינו , ועד אז שיהיה בהצלחה !

    מעוניינים? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    קורא נכבד! אל תשכח לכבות את האור כשאתה יוצא, תודה.

    תגיות

    wix חסרונות woocommerce מדריך איך בונים חנות וירטואלית אפליקציות לעסק אתר לעסק בית תוכנה בית תוכנה לפיתוח . בית תוכנה לפיתוח אפליקציות בניית אתרים בניית אתרים לעסקים בניית אתר לעסק בניית אתר מכירות מחיר בניית אתר תדמית בניית חנות באינטרנט חברה לפיתוח אפליקציות חברה מומלצת לפיתוח אפליקציות חברות בניית אפליקציות חברת בניית אתרים חברת קידום אתרים עלות פיתוח אפליקציה סלולרית פיתוח אפליקציה היברידית פיתוח אפליקציה לאייפון ולאנדרואיד פיתוח אפליקציה לעסק פיתוח אפליקציה נייטיב פיתוח אפליקציה עלויות פיתוח אפליקציה פשוטה פיתוח אפליקציות פיתוח אפליקציות גוגל פליי פיתוח אפליקציות ואתרים פיתוח אפליקציות ובניית אתרים פיתוח אפליקציות ווב פיתוח אפליקציות ווב מאסטר פיתוח אפליקציות לאייפון ולאנדרואיד פיתוח אפליקציות לאנדרואיד פיתוח אפליקציות לאנדרוהיד פיתוח אפליקציות למובייל פיתוח אפליקציות מחירון פיתוח אתר פיתוח אתר אינטרנט פיתוח של אפליקציה פיתוח תוכנה לעסק פרסום בגוגל קידום אורגני קידום אתרים קידום אתרים אורגני
    דרגו אותנו:
    דילוג לתוכן