Webitnow- בית תוכנה – בניית אתרים ואפליקציות

Post Title

פרסום ממומן בגוגל

דרגו אותנו:

פרסום ממומן בגוגל  

נוכחות הפרסום בגוגל

פרסום ממומן בגוגל מורכב ממודעות המופיעות תמיד בראש העמוד וליד כל אחת מהם כתובה המילה  "מודעה" .

בכל פעם שאנו מחפשים שירות בנושא מסויים או מוצר כלשהו בגוגל , נוכל לראות את התוצאות הממומנות ואת התוצאות האורגניות .

המודעות הממומנות בגוגל הם בדרך כלל המיעוט , רוב התוצאות הינם אורגניות .

בימנו רוב חברות מנועי החיפוש מציעות מודעות , כאן בישראל המוכרת ביותר והשימושים ביותר היא גוגל , אך בשאר מדינות בעולם תוכלו לראות מנועי חיפוש אחרים בשימוש נרחב .

שוק מנועי החיפוש כרגע נשלט ע" גוגל הכובשת 77% (והמספרים רק גדלים וגדלים (אנחנו קרובים מאוד למונופול עוצמתי)) .

פרסום ממומן בגוגל

המתחרות האחרות מנסות להגיע לרמת גוגל אך בינתיים לא נרשמה הצלחה מסחררת :

Google –  77.43%
Baidu –  8.13%
Bing מיקרוסופט –   7.31%
Yahoo  –  5.6%
0.13% – Ask

אין טעם להרחיב על שאר מנועי החיפוש מאחר ולנו הישראלים בפרסום מדיני פנימי אנו משתמשים ב 95% בגוגל .

רוב שיטות הפרסום בחברות הללו הם דומות מאוד אך אנו נשתמש בגוגל כדוגמא מאחר וזה רלוונטי לנו יותר .

גוגל מפעילה בעצם סוג של מכירה פומבית על המחיר להופעה בראש העמוד בגוגל .

בפועל גוגל אומרת לנו שיש לנו אופציה לשלם בתחום "קידום האתרים" לדוגמא עד 2000 ש"ח לקליק .

זה לא אומר שזה מה שאשלם כדי להופיע שם , אני פשוט אבחר במחיר של 10-25 לקליק ואז מתחילה להיבנות תחרות .

חברה אחרת שתרצה להופיע גם במילה הזאת תצטרך לשלם יותר או להשוות אליי .

 

מערך ה פרסום ממומן בגוגל:

 המערכת של גוגל לא מבוססת רק על מכירה פומבית של מיקומים מכיוון שמה שיקרה זה , תגיע חברת ענק מפוצצת בכסף ותשקיע 2000 ש"ח מחיר

לקליק ואז שאר המתחרים יקבלו אבק , לא יופיע בתוצאות ולא יכניסו כסף וכך גוגל תהפוך עבורם ללא רלוונטית לפרסום .

מאחר וכך הדבר גוגל החליטה להכניס עוד משתנים שיעזרו באמת לקבל מחיר מצוין על הקליק ולהכנס לתחרות באופן שווה .

דירוג המודעה –  כמו לדוגמא אם האתר שאנו מפרסמים הוא עם תוכן איכותי ובנוי נכון בחווית משתמש גוגל תיתן עדפה לאתר כזה .

הפרמטרים שנלקחים בחשבון בדירוג המודעה הם :

שיעור קליקים צפוי – גוגל מחשבת מה הסבירות שילחצו על המודעה , גוגל יכולה להבין את המתשמש ולפי העדפות שלו לדעת אם הוא אכן ילחץ על המודעה שלכם או לא ואז להציג אותה .

חווית הדף – איך בנוי הדף עצמו , מהירות של האתר , דירוג רספונסיביות , שקיפות ,מחירים , מספרי טלפון ליצירת קשר , ומידע כתוב המוכיח שאכן התוכן קשור למילות החיפוש הממומן.

פרסום ממומן בגוגל, סיכום  :

פרסום מודעה בגוגל היא דרך יעילה ומצוינת למשיכת לקוחות חדשים לעסק , ולהגיע בדיוק לאנשים במחפשים את השירות או המוצר שאתם מוכרים , התוצאות מצוינות רק צריך לדעת איך לעשות את זה נכון .

קרא עוד על :

פרסום בגוגל לעסקים

פרסום בגוגל

מקדם אתרים

קצת על פרסום בגוגל

אנו כאן ב Webitnowבניית אתרים ואפליקציות , נשמח לעזור לכם ולענות על כל שאלה , אל תהססו לפנות אלינו , ועד אז שיהיה בהצלחה !

דילוג לתוכן