פרסום ממומן בגוגל
נוכחות הפרסום בגוגל
פרסום ממומן בגוגל מורכב ממודעות המופיעות תמיד בראש העמוד וליד כל אחת מהם כתובה המילה "מודעה" .
בכל פעם שאנו מחפשים שירות בנושא מסויים או מוצר כלשהו בגוגל , נוכל לראות את התוצאות הממומנות ואת התוצאות האורגניות .
המודעות הממומנות בגוגל הם בדרך כלל המיעוט , רוב התוצאות הינם אורגניות .
בימנו רוב חברות מנועי החיפוש מציעות מודעות , כאן בישראל המוכרת ביותר והשימושים ביותר היא גוגל , אך בשאר מדינות בעולם תוכלו לראות מנועי חיפוש אחרים בשימוש נרחב .
שוק מנועי החיפוש כרגע נשלט ע" גוגל הכובשת 77% (והמספרים רק גדלים וגדלים (אנחנו קרובים מאוד למונופול עוצמתי)) .
המתחרות האחרות מנסות להגיע לרמת גוגל אך בינתיים לא נרשמה הצלחה מסחררת :
Google – 77.43%
Baidu – 8.13%
Bing מיקרוסופט – 7.31%
Yahoo – 5.6%
0.13% – Ask
אין טעם להרחיב על שאר מנועי החיפוש מאחר ולנו הישראלים בפרסום מדיני פנימי אנו משתמשים ב 95% בגוגל .
רוב שיטות הפרסום בחברות הללו הם דומות מאוד אך אנו נשתמש בגוגל כדוגמא מאחר וזה רלוונטי לנו יותר .
גוגל מפעילה בעצם סוג של מכירה פומבית על המחיר להופעה בראש העמוד בגוגל .
בפועל גוגל אומרת לנו שיש לנו אופציה לשלם בתחום "קידום האתרים" לדוגמא עד 2000 ש"ח לקליק .
זה לא אומר שזה מה שאשלם כדי להופיע שם , אני פשוט אבחר במחיר של 10-25 לקליק ואז מתחילה להיבנות תחרות .
חברה אחרת שתרצה להופיע גם במילה הזאת תצטרך לשלם יותר או להשוות אליי .
מערך ה פרסום ממומן בגוגל:
המערכת של גוגל לא מבוססת רק על מכירה פומבית של מיקומים מכיוון שמה שיקרה זה , תגיע חברת ענק מפוצצת בכסף ותשקיע 2000 ש"ח מחיר
לקליק ואז שאר המתחרים יקבלו אבק , לא יופיע בתוצאות ולא יכניסו כסף וכך גוגל תהפוך עבורם ללא רלוונטית לפרסום .
מאחר וכך הדבר גוגל החליטה להכניס עוד משתנים שיעזרו באמת לקבל מחיר מצוין על הקליק ולהכנס לתחרות באופן שווה .
דירוג המודעה – כמו לדוגמא אם האתר שאנו מפרסמים הוא עם תוכן איכותי ובנוי נכון בחווית משתמש גוגל תיתן עדפה לאתר כזה .
הפרמטרים שנלקחים בחשבון בדירוג המודעה הם :
שיעור קליקים צפוי – גוגל מחשבת מה הסבירות שילחצו על המודעה , גוגל יכולה להבין את המתשמש ולפי העדפות שלו לדעת אם הוא אכן ילחץ על המודעה שלכם או לא ואז להציג אותה .
חווית הדף – איך בנוי הדף עצמו , מהירות של האתר , דירוג רספונסיביות , שקיפות ,מחירים , מספרי טלפון ליצירת קשר , ומידע כתוב המוכיח שאכן התוכן קשור למילות החיפוש הממומן.
פרסום ממומן בגוגל, סיכום :
פרסום מודעה בגוגל היא דרך יעילה ומצוינת למשיכת לקוחות חדשים לעסק , ולהגיע בדיוק לאנשים במחפשים את השירות או המוצר שאתם מוכרים , התוצאות מצוינות רק צריך לדעת איך לעשות את זה נכון .
קרא עוד על :
אנו כאן ב Webitnow– בניית אתרים ואפליקציות , נשמח לעזור לכם ולענות על כל שאלה , אל תהססו לפנות אלינו , ועד אז שיהיה בהצלחה !