Webitnow- בית תוכנה – בניית אתרים ואפליקציות

Post Title

פיתוח אפליקציות – Low Code

5/5 - (22 votes)

פיתוח אפליקציות 2021 שיטת Low Code

 

 

פיתוח אפליקציות בשיטת Low Code כבר כאן והולך להישאר ,

כרגע מגמת פיתוח האפליקציות הוא כמובן בעלייה מתמדת מה שגורם לנו חברות הפיתוח לעסוק בתהליכים עסקיים כדי להפוך את פיתוח האפליקציות בהתאמה אישית ליעיל מהיר ובטוח .

בכל בית תוכנה יש צווות פיתוח IT שמקדדים ידני את כל האפליקציה והתוספות הדרושות לה , עם זאת הלקוחות תמיד ממשיכים לדרוש פיתוח מהיר יותר של האפליקציה (חוסר הסבלנות לפיתוח הולך וגובר).

 בשל כך הקידוד הידני של הצוות לפיתוח האפליקציה הופך למסורבל יותר מתמיד , בתי תוכנה חכמים כבר הגיעו אל הפיתרון ויודעים לספק קוד נמוך שהיא האלטרנטיבה הטובה ביותר שקיימת היום .

בפלטפורמות הקוד הנמוך משתמשים בממשק משתמש חזותי על ידי drag-and-drop  וכך גישה זו מאיצה את תהליך פיתוח האפליקציה על ידי צמצום קיצוני של פריסת האפליקציה בצמצום קיצוני של קווי הקוד הנדרשים .

פשטות

ממשק משתמש אינטואיטיבי לפיתוח אפליקציות

התאמה אישית בשפע

פיתוח אפליקציות באמצעות פונקציות מובנות בלי שום צורך בקוד נרחב.

שימושיות חוצה פלטפורמות

היכולת לגשת לאפליקציות אינטרנטיות או היברידיות באמצעות הנייד.

שילוב

הטמעת שירותי צד ג 'באפליקציות.

אבטחה

הגדרת הרשאות משתמש בקלות וכן הגבלת גישה על סמך תפקידים.

צמיחת הקוד הנמוך

מחקרים עדכניים מראים שטכנולוגית הקוד הנמוך , פונה לנקודות הכאב הגדולות ביותר של כל מנהלי חברות התכנה.

גם מפתחי ה IT שנתקלים בבעיות כמו שילוב תאימות לתוכנות אחרות , התאמה אישית ומדרגיות , ויכולות ניידות לא מקוונות ועוד ..

אין פלא שתוכנות בעלות קוד נמוך נמכרות טוב יותר ומצליחות יותר , אפשר לראות שכמעט כל אחד משלושה חברות מיישם את תכנות הקוד הנמוך, ויותר מ 43% מהם מרוצים ומעונינים להשתמש בזה באופן תמידי . מומחים מאמינים שזה יהיה השינוי הגדול ביותר בכל ניהול ארגון ברחבי העולם .

הערכה היא שאפליקציות הקוד הנמוך ייצמח מכמעט 3 מיליארד דולר כיום, ל 15 מיליארד דולר עד שנת 2020 .
ככל שהפופולריות והאימוץ ימשיכו לגדול. חיוני שחברות ישתמשו בהבחנה בבחירת הפתרונות בקוד הנמוך . ראשית בכל תחילת תכנות בקוד נמוך צריך לעשות סדר ולראות את הפוטנציאל של סוגי המשתמשים בארגון , ואת רמת המשאבים שיש לכם .

מעוניינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

אז איפה נכנס בעצם פיתוח אפליקציות בקוד הנמוך ? (Low-Code) –

הקוד הנמוך הוא שיטת בנייה בסביבת עבודה .

קוד נמוך לא דורש יידע בפיתוח כלל וכלל.

 שיטת הבנייה נעשית בצורה של גרור ושחרר שימו לב כמו בתמונה הזו :

פיתוח אפליקציות
פיתוח אפליקציות

אתם יכולים לבנות את האפליקציה בעצכם .

בתמונה אתם רואים דוגמא לאתר Mendix שמאפשר פיתוח אפליקציה בקוד נמוך .

המחיר החודשי לפיתוח אפליקציה אחת הינו $1875  .

 

שלב 5: יצירת אב טיפוס לאפליקציה .

לאחר שבחרנו את סוג הפיתוח הראוי והרצוי אנו נפתח אב טיפוס .

זוהי בעצם אפליקציה בגרסת בטא (בסיסית) שאיתה אפשר להתחיל לרוץ .

יצירת אב טיפוס מקל על מכירת רעיון האפליקציה למשתמשים פוטנציאלים .

הם יוכלו לראות ולהרגיש את האפליקציה ואת הייתרונות המוחשיים שלה במקום לדמיין אותם .

השיטה נועדה למשוך משקיעים על ידי כך שתגייסו כמות מסויימת של לקוחות פעילים .

כמו כן אפשר לשתף את האפליקציה לפיילוט חיצוני ולבחון מה צריך לשנות בה כדי לייעל אותה .

גם כשעושים אפליקצית אב טיפוס צריך לדאוג שאין שימוש לא מורשה או גישה לנתונים .

 

שלב 6: ניתוח נתונים .

בעת פיתוח האפליקציה נהוג בקרב חברות הפיתוח להטמיע כלי ניתוח .

כלי הניתוח עוזרים לנו לבדוק מי היו המבקרים באפליקציה , על מה לחצו , כמה זמן בילו באפליקציה ועוד .

כלי ניתוח נתונים מומצלים הם :

  • Google Analytics
  • Firebase
  • Mixpanel
  • Preemptive

בעת השימוש בכלי ניתוח אתם יכולים להסיק מסקנות רבות ולבצע שיפורים רבים מומלץ בהחלט .

שלב 7: ניתוח משוב ותיקונים

בבדיקת הבטא יש הזדמנות חד פעמית לקבל משוב רציני מהלקוחות שהם קהל היעד העיקרי .

המשתמשים יכולים לדווח על באגים שונים באפליקציה שכדאי לתקן כמו כן מכשירים מסויימים מתריעים על אפליקציה לא תקינה וכו .

כדאי להקשיב לכל התגובות בכובד ראש לזהות את הבעיה ולתקן כדי להבטיח איכות מקסימלית .

לאחר התיקונים תוכלו ליהיות בטוחים שהופכתו סיכונים משמעותיים בעת פרסום המוצר המלא .


שלב 8: שחרור האפליקציה המלאה

בעת שיווק האפליקציה המקורית עדיין חשוב לבדוק לעיתים קרובות את ניתוח הנתונים .

עדיין יש לראות כמה זמן המשתמשים מבלים באפליקציה ומה הביקורות שלהם .

חשוב מאוד גם לשים דגש על הלקוחות המשלמים ואם הם נטשו את האפליקציה מה היו הסיבות לכך .

[contact-form-7 id="11697" title="טופס בלוג"]

שלב 9: איסוף נתונים ושיווק

אם ניתן מספיק צומת לב לפרטים הקטנים נוכל לדעת גם מה לשפר בעתיד באפליקציה .

חשוב לדעת מה המיקום הדמוגרפי של המשתמשים ולמה דווקא הם נמצאים באפליקציה יותר .

דרך זה נדע איך לשווק את האפליקציה בצורה יעילה ולא לזרוק תקציבים מיותרים לפח .

אם בעיר תל אביב יש ביקוש רב יותר לדגומא ,

נשים את רוב התקציב שלנו במיקוד על העיר תל אביב .

הניתוחים באפליקציה חשובים לא רק לפיתוח האפליקציה אלא גם לשיווק שלה .

שלב 10: שידרוג האפליקציה באמצעות שיפורים ותכונות חדשות.

לעיתים לא רחוקות מתעדכנות גרסאות מכשירי האייפון והאנדרואיד .

אנו נצטרך להתאים את עצמו לעדכונים הללו ולדאוג שהאפליקציה תמשיך לפעול ללא תקלות ,

גם בגרסאות חדשות יותר .

כמו כן תמיד תחשבו מחוץ לקופסה איך משפרים עוד ועוד את האפליקציה .

אין מציאות שבה אנחנו מפתחים אפליקציה זורקים לשוק ומרוויחים כסף בלי לתחזק ולשפר אותה .

תתחילו למנף את העסק שלכם בצורה נכונה , המאמר נכון גם לעסקים שרוצים לפתח את האפליקציה עבורם בלבד .

בניתם לעצמכם אפליקציה ? עדיין חשוב לדאוג לתחזוק שוטף שלה ותיקוני באגים .

אנו נשמח לעזור לכם בכל שאלה וללכת איתכם יד ביד בתהליך .

צרו איתנו קשר ונשמח לעזור !

היום ב 2019 הכי חשוב לבוא מוכן לשוק בצורה מקצועית , הצטרף אלינו לפיתוח האפליקציה שלך !

דילוג לתוכן