Webitnow- בית תוכנה – בניית אתרים ואפליקציות

0526780390

Post Title

פיתוח אפליקציות לאייפון

דרגו אותנו:
דרגו אותנו:

פיתוח אפליקציות לאייפון

פיתוח אפליקציות לאייפון- כיום מכשיר האייפון נחשב לאחד מהסמארטפונים המובילים בשוק כבר כמעט עשור !

השימוש היומיומי והרב בסמאטפונים הביא רבים לפתח אפליקציות לאייפון וגם לאנדרואיד.

מפתחים רבים פונים לפיתוח אפליקציות לאייפון שלבסוף האפליקציות עולות לחנות של אייפון הנקראת " אפסטור " הייחודית ומוצגת לקהל המשתמשים הרחב.

כל משתמשי האייפון והסמארטפונים בכלל , משתמשים גם באפליקציות האפסטור והגוגל פליי (של אנדרואיד) כל אחד לפי צרכיו ותחומי העניין שלו.

ממש כמו שבאתר של חברה קיימים השירותים והמידע בשביל הלקוח, כך חשוב גם להפגין נוכחות בחנות האפליקציות ולאפשר לקהל היעד להנות משירותים שונים ולקבל מידע ואפילו לבצע פעולות ורכישות.

כידוע, כ70 אחוזים ממבקרי חנויות האפליקציות מגיעים הישר ממכשירי הסמארטפון. ברגע שיש לכם אפליקציה באפסטור או בחנות האנדרואיד (גוגל פליי) יש לכם יתרון משמעותי על פני המתחרים שלכם!

 

אז מה צריך לדעת על פיתוח אפליקציות לאייפון?

על פיתוח אפליקציות לאייפון לא מעט פעמים נמתחה ביקורת על "אפל" – על המערכת הסגורה והייחודית לה . דבר זה לא מונע ממליוני המשתמשים שלה להמשיך ולהנות מהשימוש במערכת ומכשירי האייפון. אבל חשוב לדעת שאפל דוגלת ושואפת להגנה ולשליטה מלאה בכל הקשור למידע שעתיד להכנס למכשיר המשתמש. על כן אפליקציות מאושרות קודם על ידי "אפל" ורק לאחר מכן נכנסות לחנות האפליקציות וחשופות בפני הקהל.

 

לצורך פיתוח אפליקציה לאייפון על המפתח להכיר ולדעת כמה נתונים

  • על המפתח להחזיק במחשב MAC – כאמור "אפל" מעדיפה שכל הקשור למערכת שלה ולפיתוח אפליקציה לאייפון יעשה דרך המערכות והמכשירים שלה .
  • נדרשת גם הרשמה לפלטפורמת פיתוח אפליקציה לאייפון של "אפל" לטובת כניסת האפליקציה לחנות האפסטור.
  • כמובן שיש צורך גם באחזקת מכשיר אייפון על מנת לבצע מעקב ובדירה על האפליקציה לאייפון.
  • אפשר להרשם לפלטפורמת פיתוח אפליקציה לאיפון בשני אופנים :
  • בתור מפתח עצמאי
  • בתור חברה – עדיף כחברה לבניית אפליקציות לאייפון

איך איך מתחילים?

בשלב הראשון לבנית אפליקציה לאיפון , יש לבנות את הקונספט של האפליקציה בנוסף עליכם להכיר את המתחרים שיש בשוק ומה הגודל שלהם  וכמה הם חזקים. ידוע שאפליקציה ללא מתחרים המביאה עמה משהו חדשני ומרענן לרב גם תצליח . במידה והאפליקציה מצטרפת לעוד שחקנים דומים בשוק .

ההמלצה היא לצאת לדרך רק ברגע שאתם עומדים מאחורי חברה גדולה המתמחה בבניית אפליקציות לאייפון.

שלב פיתוח אפליקציה לאייפון הוא השלב החשוב של התהליך והוא חייב להתבצע על ידי בית תוכנה עם ניסיון מוכח ומוצלח בבנית אפליקציות ותוכנות ובמיוחד עם בנית אפליקציות לאייפון – פיתוח קצת שונה וייחודי בהתאם למערכת של "אפל" .

כמו כן ידוע שמשתמשי האפסטור משקיעים יותר כסף בלרכוש אפליקציות, כך שההשקעה בנתח שוק זה היא הפופולרית והמשתלמת.

פיתוח אפליקציות לאייפון

שלב העיצוב

של עיצוב האפליקציה הוא השלב שלאחר פיתוח האפלקיציה. יש להתייחס לעיצוב האפליקציה בהתאם לקהל היעד שלכם.

על מנת שיתחבר ויהנה להשתמש בה. מערכת ה IOS  בעלת מראה ייחודי ועל בסיס זה יש ליצור את העיצוב על ידכם. במקרה זה חשוב שלחברה שבה בחרתם לבנות את האפליקציה לאייפון יש ידע ונסיון בתחום העיצוב שמאוד חשוב לתהליך הפיתוח.

אישור האפליקציה

לאחר סיום הבנייה ופיתוח אפליקציה לאייפון ההפצה ואישור האפליקציה זה השלב האחרון בשונה למה שהיה נהוג בעבר כיום אפליקציות לאייפון מאושרות בזמן קצר יחסית לעבר. יחד עם זאת אפל שמים דגש על איכות האפליקציה.

איך למצוא חברה לפיתוח אפליקציות !

לבלוג
דילוג לתוכן