Webitnow- בית תוכנה – בניית אתרים ואפליקציות

0526780390

Post Title

מה זה וורדפרס ולמה להשתמש בו?

5/5 - (1 vote)
5/5 - (1 vote)

הטעות:

לעתים קרובות אנשים עושים את הטעות של סיווג וורדפרס כפשוט מידי ושהוא מתאים לפלטפורמת בלוגים. למרות שזה היה אמור להיות נכון אבל בזמן עבר, וורדפרס התפתחה דרך השנים לתוך מערכת ניהול תוכן צדדי (CMS). כמובן שאתה עדיין יכול להשתמש בוורדפרס כדי ליצור בלוג פשוט, אבל עכשיו הוא גם מאפשר לך ליצור אתרי אינטרנט תפקודיים במלואם ויישומים ניידים.

החלק הטוב ביותר על וורדפרס הוא שזה קל לשימוש וגמיש מספיק עבור כמעט כל דבר!. זו הסיבה העיקרית מדוע וורדפרס גדלה כל כך וניהיית מיום ליום הרבה יותר פופולרית. על פי סקר שנערך לאחרונה, השימוש לאתרים בוורדפרס מכל העולם הוא  58.5% מכלל אתרי האינטרנט באינטרנט בפרט.

וזה למה ?! בשל התכונות החזקות, רבים מהמותגים המובילים בשוק משתמשים ב- WordPress כדי לנהל את אתרי האינטרנט שלהם, כולל : מגזין Time, Google, Facebook
, Sony, Disney, LinkedIn, New York Times, CNN, eBay ועוד.
בואו נסתכל בעצם על למה אתה צריך להשתמש וורדפרס… וורדפרס היא חופשית מעולם החופשיות !!!

אז מה זה וורדפרס ?

וורדפרס היא תוכנה חופשית, זה אומר שאתה חופשי להוריד, להתקין, להשתמש ולשנות אותו איך שאתה רק רוצה . אתה יכול להשתמש בו כדי ליצור כל סוג של אתר אינטרנט. זה גם קוד פתוח כלומר קוד המקור של התוכנה זמין עבור כל אחד ללמוד, לשנות ולשחק איתו. כרגע יש 2600 + תבניות וורדפרס ו 45,000 + תוספים זמינים בחינם. ניתן להוריד, להתקין ולהשתמש בהם בכל אתר אינטרנט. כדי להפעיל WordPress, כל מה שאתה צריך הוא תחום אירוח אתרים(כלומר איחסון). אנו ממליצים להשתמש ב HOSTINGER 

וורדפרס היא תוכנת קוד פתוח:

בשל אופיו של וורדפרס כ קוד פתוח, וורדפרס היא תוכנה קהילתית. והוא מתוחזק על ידי קבוצה גדולה של מתנדבים הרוב מהם יועצים בוורדפרס עם עניין פעיל לגידול ותחזוקה של וורדפרס. כל אחד יכול לתרום וורדפרס על ידי כתיבת פקודות, לענות על שאלות תמיכה, כתיבת תוספים, יצירת נושאים, תרגום וורדפרס ועדכון תיעוד.

לסיכום :

וורדפרס היא מערכת קוד פתוח, כלומר מערכת שמפותחת ע"י כלל קהילת המתכנתים (כל מי שרוצה לתרום לקהילה כמובן), ומאז צאתה לאור לשימוש עצמאי במאי 2003 (http://wordpress.org/news/2003/05/wordpress-now-available/) עברה שינויים ושיפורים גדולים ורבים בזכות העובדה שכל כך הרבה מפתחים שותפים לתכנות המערכת.

עיצוב:

עיצוב האתרים בוורדפרס נקבע על ידי תבנית, ואחד היתרונות הגדולים מאוד שלה (אגב, וורדפרס היא נקבה – וכך גם כתובות הודעות המערכת שלה) הוא היכולת להחליף תבנית באתר מבלי לשנות את התכנים או להשפיע עליהם. יותר מזה, היצע התבניות באינטרנט הוא עצום – רק באתר של וורדפרס ישנן היום 1403 תבניות שניתנו להורדה ולשימוש בחינם (קוד פתוח – אמרתי כבר?).

מעבר לתבניות החינמיות, ישנם אתרים שמוכרים תבניות פרימיום במחירים שונים ותחת רשיונות שונים – החל מ-$1 ועד $250 ומעלה עם רשיון לשימוש חד פעמי, או רשיון לשימוש חוזר ואפילו מסחרי. ואם מה שרצית הוא עיצוב אתר שאין כמוהו בעולם, תוכל למצוא מתכנתים מוכשרים שיכולים להפוך כל עיצוב לתבנית וורדפרס שתדע לקבל את התכנים שלך ולהציג אותם באינטרנט.

וורדפרס וקידום:

אז עכשיו התחלת להבין למה כדאי לעבוד עם וורדפרס, אבל זה לא הכל. וורדפרס יודעת גם לתרום לקידום בגוגל – וגוגל אוהב את וורדפרס. מאוד. הנה כמה מהיתרונות של המערכת בקידום:

  • כתובות SEF (ידידותיות למנועי חיפוש) – בוורדפרס כתובות הדפים יכולות לשקף את התוכן (או מדויק יותר, את הכותרת) של הדף (כמו לדוגמא בקישור למעלה להודעת החשיפה של המערכת).
  • תוספים שמאפשרים שליטה על תגיות כותרת, תיאור ומילות מפתח – שלושה גורמים שמשפיעים על הקידום של הדף במנועי החיפוש ועל יכולתך למשוך בעזרתו גולשים לאתר.
  • שליטה במבנה ההיררכי של הדפים – לא כל העמודים באתר נולדו שווים, וטוב שכך. אין סיבה שעמוד הצהרת הפרטיות שלך יקבל דירוג דומה לזה של מוצר הדגל שלך – ובעזרת וורדפרס אפשר להדגיש עמודים אחדים על פני אחרים, ולאפשר לך לבנות אסטרטגיית קישורים נכונה.
  • קידום כאתר לוויין – הרבה מקדמים אוהבים להשתמש בוורדפרס כדי לקדם ולדחוף אתר אחר, מה שמכונה אתר לוויין.
  • תוספים של מפות אתר – בזכות התוספים של וורדפרס, אפשר ליצור מפת אתר נכונה ולהגיש אותה לגוגל כדי לתרום לקידום נכון של האתר.
  • סטטיסטיקה – ישנם תוספים מצויינים לחיבור האתר לגוגל אנליטיקס כדי לתת לך מידע מקיף ומועיל על התנהגות הגולשים באתר.

וורדפרס לעומת HTML & CSS:

למידת HTML מאפס יכולה לקחת + 6 חודשים,ביחד עם CSS ו- PHP. לאחר הידע הבסיסי של HTML הוא יכול לעזור לך לייצר דברים מהר יותר, אבל אם אתה רוצה ליצור אתר בתוך יום או יומיים,ללמוד HTML לא אפשרות הגיונית. וורדפרס לעומת בוני אתריםבוני אתרים הם יקרים ולעיתים קרובות מאוד מוגבלים. הם טובים עבור דף אחד של אתרי אינטרנט, אבל לא יותר.

וורדפרס מול ג’ומלה / דרופל:

דרופל היא פלטפורמה חזקה מאוד, כי הוא פופולרי עם מפתחי אינטרנט ו coders מנוסה, אבל זה מגיע עם עקומת למידה תלולה מאוד שהופכת אותו לבחירה גרועה למתחילים. ג ‘ומלה דומה וורדפרס ועובד נהדר עבור חנויות מקוונות, אבל תצטרך לפחות קצת קידוד טכני כדי לגרום לזה לעבוד כמו שאתה רוצה.

למה להשתמש בוורדפרס:

אם אתה רוצה פרטים נוספים, אני צריך להרכיב השוואה מקיפה למדי בין וורדפרס, ג ‘ומלה ו דרופל. אם מסיבה כלשהי אתה לא רוצה לבנות את האתר שלך עם וורדפרס, לבדוק את דרופל, ג’ומלה ו- HTML5 יש מדריכים גם כן. הם כולם בחינם לשימוש.
אבל למתחילים, אני מאוד ממליץ לדבוק וורדפרס.

אז …:  זאת פלטפורמה קלה יחסית למגוון האפשרויות ובגלל זה זה גמיש מספיק כדי שיתאים לכולם מבעלי עסקים קטנים, פרילנסרים לאמנים יצירתיים ובלוגרים. דברים לעשות לפני השלב הבא לסיום, אני מקווה שעזרתי לך להבין קצת יותר למה כדאי גם לך להשתמש בוורדפרס.

בהצלחה בבניית האתר שלך !

לבלוג
דילוג לתוכן