בניית אתרים
בניית אתרים – למה אני צריך אתר ?
20/06/2020
אתר הוא כלי מועיל ואחת הדרכים הטובות ביותר בשנת 2020 כדי לפתח מוניטין מקוון .
בין אם אתה יזם , מחפש עבודה , אומן או סופר זה לא באמת משנה כי בימנו אפשר לפתח אתר בקלות .
ישנן חברות בניית אתרים המציעות תבניות וכלים כדי לבנות אתר בצורה מהירה יותר .
כיום אפשר לבנות אתר אינטרנט בצורה מצוינת גם בעיצוב אישי אצל מעצב מקצועי בדיוק לפי הכיוון שאתם בוחרים .
כשאתם בונים אתר אינטרנט כל הדלתות ייפתחו בפניכם להלן הסיבות לבניית אתר .
בניית אתר מציג את היכולות שלכם כעסק בין אם זה שירות או כישרון .
כל סוג תיק עבודות מתקבל , ניתן להציג זאת באתר שלכם .
התיק עבודות המקוו באתר יכול לכלול הכל במקום אחד .
בין אם זה כתיבה שיווקית יצירת אומנות , ביגוד , שירות או כל מוצר שהוא .
בבניית האתר מומלץ להתשמש בתמונות וסרטונים כדי להמחיש יותר לעומק את איכות השירות .
נסו לפרט כמה שיותר (גם מומלץ עבור קידום טוב בגוגל) .
פוטנציאל שיתופי פעולה גדול יותר .
גם אם יש לכם סוג התמחות מסויים כדאי מאוד לבנות אתר ולהרחיב כמה שיותר .
בעלי עסקים פוטנציאלים מתחומים שונים עשויים גם לבקר באתר וגם לצרוך את שירותכם .
בניית אתרים – איך מתחילים ?
נכון להיום בניית אתר אינטרנט הוא לא עסק יקר בכלל !
מאחר ונכנסו הרבה כלים חדשים לשוק וסוגי סביבות עבודה שונות המחירים ירדו בצורה משמעותית .
בניית האתר יכולה ליהיות זולה מאוד אך לעיתים אם נלך בעקבות המחיר בלבד אולי נתאכזב .
יש מאפיינים רבים ל בניית אתרים שונים , אבטחה , גרפיקה , טקסטים שיוווקים , רספונסיביות למובייל , ונרחיב על הדברים בהמשך הכתבה .
כשבונים אתר צריך לשים לב להמון דגשים והגדולים שבהם הם מיתוג וחווית משתמש .
אתר יכול לתת לכם מענה במקרים הללו :
– קידום מוצרים ושירותים למיליוני משתמשים בישראל או בעולם .
– להרשים את הלקוחות שלכם עם הידע שלכם באמצעות האתר .
– התמודדות עם עסקים מתחרים גדולים יותר בתחום שלכם .
– הכנסות מהשירותים שאתם מספקים .
– תקשור עם הלקוחות שלכם ובדיקה על שביעות רצונם וכמובן תמיכה בהם .
בניית אתרים – מול הלקוחות שלכם
בניית אתר אינטרנט זוהי אחת הדרכים הזולות ביותר כדי לתמוך בלקוחות קיימים .
אחת הממלצות שניתנו לבעלי אתרים באתר הסקרים הבינלאומי הוא שיש להוסיף לאתרים סוגי תמיכה שונים .
מומלץ להוסיף "שאלות ותשובות" שכבר נישאלו על ידי לקוחות קודמים ולהכניס זאת לאתר כדי למנוע בילבול אצל הלקוחות החדשים .
הטמעת טפסי יצירת קשר בכל מקום באתר , אל תתנו ללקוח לעבוד לעמוד שאין בו אפשרות ליצור אתכם קשר .
בניית אתרים – הרחבת הידע כל תקופת זמן
תוכן באתר שלכם הוא דבר קדוש .
הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בכל אתר אינטרנט , הוספת תוכן איכותי פירושו לכתוב על נושאים לא מוכרים גם .
הנושאים המעולים ביותר ללמידה , לשם כך היה הראשון בחדשנות והראשון בידע .
כתיבת התוכן היא גם הזדמנות עבורכם לעשות מחקר על נושאי נישה רבים בתחום שלכם .
כשבונים אתר אינטרנט ומטפחים אותו לאורך שנים רובות לבסוף הוא הופך למעצמת לידים ולקוחות .
לא באמת משנה איך העסק שלכם נראה במציאות אלא איך הוא נראה באונליין .
יש להקפיד על העלאות תכנים באתר כל שבוע או חודש ויש להקפיד על זמנים קבועים להעלאת התוכן .
אתם מרוויחים כמה דברים בעת טיפוח התוכן באתר :
- שיפור יכולות הכתיבה שלכם .
- קידום אורגני בגוגל שיביא תוצאות מצוינות .
- עזרה לאנשים אחרים הזקוקים לידע שלכם .
- מרוויחים קידום בגוגל ללא עלות .
- עזרה ללקוחות פוטנציאלים ללמוד עוד על העסק שלכם .
ככל שתשקיעו יותר באתר פחות תצטרכו לשכנע לקוחות .
————————————
בניית אתרים הכלים החשובים ביותר :
אופטימיזציה לניידים – רספונסיביות .
דאגו ברמת העיצוב לבצע גם התאמה מצוינת למובייל אסור לשכוח שרוב המשתמשים קיום הם שם .
אנחנו מדברים על כמויות לא מבוטלות של לקוחות אשר הגלישה שלהם נעשית יותר ב 80% במובייל.
אם יש לכם אתר קיים כנסו ברגעים אלו לכלים של גוגל ותראו את כמות הגולשים שלכם מהסלולר .
סביר יותר להניח שרוב המבקרים באתר יגיעו מהטלפון הנייד או מטאבלט .
אנו יכולים לראות זאת גם על ידי ניתוח הרשת הסלולרית שנעשתה ב 2018 .
לפי הניתוח הראו אחוזים גבוהים בהרבה יותר משימוש ברשת הביתית .
המסקנה : בניית אתר אינטרנט שנראה מקצועי ויפה במובייל הוא נתון מכריעה ביותר .
אופטימיזציה לניידים פירושה בניית האתר שלך באופן נוח למשתמש כלומר ,
פריסה נכונה ועיצוב מותאם לגודל המסך הקטן ובנוסף חווית משתמש שבה הלקוח ירגיש שהוא מסוגל לעבור מעמוד לעמוד בקלות .
חשוב שלאתר במובייל יהיה נראות ומיתוג כמו לאתר במחשב .
לכן כדאי לעצב את האתר למחשב באופן שיהיה קל לאחר מכן להתאים אותו בצורה נכונה למובייל .
בניית אתרים – הטמעת צ'אטבוט להמרות בטוחות .
נכון להיום 6 מהאפליקציות המובילות ביותר בעולם הם אפליקציות צ'אט .
כך ש בניית אתר אינטרנט ללא צאט הוא דבר לא הגיוני .
המון לקוחות כבר הבינו שאי אפשר לבנות אתר ללא צאט בוט .
המטרה היא בעצם לתת תחושה ללקוח שהוא מבקר בחנות פיזית לכל דבר ועומד מולו נותן שירות .
כך הוא ירשום את פרטיו בצורה מהירה יותר ללא חשש מאחר והוא מקבל שירות במקום .
צאטבוט זה לא רק לעסקים גדולים יש המון פתרונות לעסקים קטנים ובינוניים לצאט אוטומטי שכולל התאמה אישית .
נכון זה לא נציג אמיתי אבל אם מתכנתים אותו נכון הוא הדבר הקרוב ביותר לחווית שירות באתר אינטרנט .
בניית אתרים – זמן טעינה והגדלת מעורבות .
לא משנה כמה האתר שלך נראה מקצועי עם מיתוג נהדר .
אם הצופה צריך להמתין 10 שניות עד שהדף שלך נטען כבר איבדת אותו .
הנתונים הסטטיסטיים מראים בצורה ברורה לפי מכון מחקר בעל שם עולמי ,
שככל שהאתר נטען בצורה איטית יותר כך קצב נטישת העמודים גדולה יותר .
בנוסף לכך זמן טעינה גרוע ואיטי ישפיע גם על הדירוג שלכם בגוגל ,
האתר פשוט ייקבר בדירוג נמוך שיהיה קשה מאוד להוציא אותו מישם .
ישנן דרכים רבות לשיפור מהירות האתר הינה רשימה קטנה :
- כיווץ של תמונות – לבעלי וורדפרס אפשר להשתמש בפלאגין SMUSH .
- ניקוי מטמון אוטומטי – לבעלי וורדפרס יש להפעיל פלאגין מטמון ראשי של וורדפרס.
- כיווץ קבצי קוד – HTML CSS
- לעוד דרכים נוספות ובמקרים מיוחדים צרו איתנו קשר .
אחת ההחלטות החשובות שתצטרכו לקבל בעת בנייה או עיצוב מחדש של אתר האינטרנט שלכם ,
היא האם להשתמש בעיצוב תבנית או עיצוב מותאם מראש משלכם ממש מאפס .
אז ככה , כיום יש מגוון מדהים של תבניות אתרים וכלים DIY שעושים זאת בקלות .
כמובן שקודם כל יש לבחור בדרך הטובה עבורכם בהתאם לצרכים שלכם ולתקציב .
מצד שני בבניית אתר שמותאם בעיצוב אישי השמיים הם הגבול .
עיצוב על תבנית לא יעניק לך את החופש המלא שתקבל באתר מותאם אישית .
הן מבחינת עיצוב , פריסה , מיקום תמונה , מספר עמודים ,
שימוש באלמנטים ייחודיים כמו וידאו הנפשות ועוד .
עם זאת אתרים מותאמים אישית לוקחים יותר משאבים , זמן , כח אדם ותקציב .
בסופו של יום כל עסק צריך לשקול את היתרונות והחסרונות של עיצוב אישי לעמות עיצוב תבניתי ,
ואז להחליט מה הדרך בטובה ביותר לטובת הצרכים .
בניית אתרים – כללי SEO כדי שימצאו אתכם במנועי החיפוש .
אוקיי אז אנחנו יודעים שקידום אתרים הוא דבר שאי אפשר לראות ויזאולית בתוך האתר ,
אך הוא חשוב ביותר .
יש לקחת בחשבון את נושא הקידום ולא לטעות את הטעות הנפוצה של בוני אתרים שמתמקדים רק
בעיצוב האתר , אחרי הכל מה הטעם שיש לכם אתר מקצועי ויפה למראה אבל אף אחד לא יכול
למצוא אותו ?!
אז יש להקפיד על כללים ברורים ולהתמקד ביצירת כותרות חזקות לקידום וכן תיאורי מטא לכל דפי
האתר שלכם .
יש לזכור , אסטרטגית ה SEO (קידום אורגני) האתר היא זאת שתשפיע על הכניסות לאתר שלך
בעתיד , כך שכדאי להתחיל קודם עם עימוד ומבנה נכון לפני שובחרים גופנים מרשימים ותמונות.
בניית אתרים – גופנים זה שם המשחק .
לא המון עסקים יודעים אבל כשבונים אתר חשוב מאוד לשים דגש על הגופנים ,
גשו לאתרים של עסקים גדולים ושימו לב שבכולם יש גופנים שמושכים את העין ולא Arial הרגיל .
תוך השימוש בגופנים יש להשתמש בגופנים שמושכים את העין וקלים לקריאה ,
כדי לשמור גם על מראה נקי וחוויה מקוונת קלה .
יש כיום בישראל למעלה מ 1500 גופני תומכי עברית מעולים ביותר ומתאימים ל בניית אתרים גם.
נסו לבחור גופן שמתאר את סוג העסק שלכם .
בניית אתרים – וידאו שובר שיאי סטטיסטיקות .
וידאו בתוך האתר נותן תוצאה מדהימה על פי נתונים עד שנת 2020 .
אין המנעות מזה גם לביישנים שבניכים .
הסטטיסטיקה אומרת ש 80% מהתעבורה באתר לוחצים על סרטון וידאו כדי לראות מה יש בו .
(נסו להיזכר בכם מטיילים בתוך אתר ופתאום אתם קולטים סרטון וידאו , כמו נמר שרואה זברה ).
יצירת וידאו מקצועי לעסק הוא כלי שיווקי חזק מאוד ואם תוסיפו גם הומור הוא יצבור ויראליות ,
ברשתות החברתיות זהו כלי מצוין שלא בהכרח חובה רק ב בניית אתרים .
כל אתר מקצועי בימנו חייב לכלול וידאו כחלק בלתי נפרד מהעיצוב .
בניית אתרים – תמונות רקע לתפוס את העין .
תמונות רקע איכותיות ובכלל תמונות מקצועיות באתר יגרמו ללקוחות להרגיש הנאה בצפייה .
רוב האנשים הם בעלי אוריינטציה חזותית ולא אוריינטציה שמיעתית או חוויתית ,
וזו הסיבה שבגללה 80% מהאנשים זוכרים דברים שהם רואים ,
לעומת 20% שזוכרים דברים שהם קראו ,
המידע הזה הוא קריטי כי יש לזכור שכשמתכננים את עיצוב דף הבית יש לדעת ,
באיזה רקע להתשמש , באיזה גוון צבע הוא יהיה , האם הוא יהיה אחיד או חלקי , וכן כותרת
מרשימה עם תמונה מתאימה שתופסת את העין .
כמובן שהכל חייב ליהיות תואם במיתוג של העסק שלכם .
בניית אתרים – הכח הוא בפשטות אבל עם רגש
יש לשמור על פשטות באתר , אף אחד לא אוהב אתר עמוס שקשה לעיין בו ,
ושקשה עוד יותר אפילו לנווט בו , לשם כך נסו לשמור על קוו נקי ונטול עומס ,
אתר מאורגן היטב שיודע לכוון את ציפיות המשתמשים בדיוק לאן שהם צריכים להגיע .
הכל ענין של "שטף קוגנטיבי" לבני אדם יש ציפיות כיצד הדברים צריכים להיראות ואם הציפיות
מתקיימות יש סיכוי גבוהה יותר שאנשים ירגישו בנוח באתר .
עם כל זאת בעיצוב האתר צריך להעביר את הלקוחות חוויה שהם מצפים לה בתת מודע ,
כך שאסור להיות משעממים !
יש טרנד חדש שנקרא "מעצב תפציץ" שבו אתם נותנים למעצב לפוצץ רעיונות טובים בעיצוב האתר
וכך תקבלו מוצר לא שיגרתי ושונה מהרגיל , ברוב המקרים אתם תמיד תרצו להתערב ולשנות ,
אך תמיד זכרו להיצמד לקווים המנחים של המעצב שלמד שנים ארוכות כדי לדעת איך לעצב
את המוצר הטוב ביותר לתחום שלכם .
לדוגמא לדבר הזה , בסוף הכתבה כבו את האור באתר J .
בניית אתרים – תגובה ויזואלית ניטרלית .
עוד עניין חשוב שכדאי לקחת בתחום בניית אתרים .
כדי לאמוד את רמת העיצוב שלכם נסו לעשות בדיקה עם צד שלישי .
קשה יותר לאמוד את התגובה שלכם אחרי שביליתם שעות וימים על העיצוב בניתוח של כל
פרט ופרט באתר שלכם .
לכן כדאי לקחת הפסקה מפעם לפעם ולתת לזה לשבת יום או יומיים ואז לחזור עם עיניים
רעננות .
בנוסף תהיו פתוחים להקשיב לתחושות בטן שלכם וגם לעקב משפחה , חברים או קולגות ,
כדי לשמוע גם את המשוב שלהם .
אולי אתם לא מעצבי אתרים בעצמכם אך זכרו שאין תשובה אחת לעיצוב אתר אינטרנט מעולה ,
יש לחקור מתחרים , לחפש אלמנטים מתאימים ולקבל השראה מהיכן שרק אפשר .
עכשיו כשעברנו איתכם את השלבים אתם בטוח תדעו לגשת לדברים בצורה טובה יותר .
החוקים הברורים שהכננו עבורכם לעיצוב אתר מקצועי
- שמירה על קוו עיצוב אחיד .
- בדקו דיוקים על ידי קווים מנחים .
- בחרו 2 או 3 צבעים ראשיים לפחות לאתר .
- נסו ליצור שילוב בין הצבעים כך שיתאימו יחד .
- שפרו את האתר באמצעות גופנים .
- השתמשו במפרידים לחלוקה נכונה ונוחה .
- וכמובן חיבור נכון של כל האלמנטים באתר .
המצב כרגע נראה שכולם וסבם (וכלבם) הקימו אתר בימנו .
הרשת הופכת לעמוסה יותר ויותר מדי יום ,
בניית אתרים הוא תחום נרחב שגם המון חאפרים (סליחה על המילה) נמצאים בו ,
נסו ליהיות ייחודיים אל תלכו על הדבר הסטנדרטי שאתם רואים בכל מקום .
נסו ליצור ייחודיות ולשים דגש על טספי יצירת קשר מעוצבים מקצועי באתר .
בניית אתרים – 100 סיבות לבניית אתר אינטרנט .
- חיבור תדמיתי – על ידי ביקור באתר שלך העולם ידע טוב יותר מי אתה .
- הצגת הרעיון – תראה לכל העולם את הייחודיות שלך בעסק .
- אסוף קהילה – צור בקלות יותר חיבור עם קולגות ושיתופי פעולה .
- תקשורת עם לקוחות – תפנו ללקוחות שלכם בהצעות מפתות לקידום מכירה .
- תוכיח שאתה לא מזוייף – המוניטין האמיתי שלכם נקבע באתר אינטרנט .
- קבל משוב – תקבלו משוב מהלקוחות שלכם שלא תקבלו במציאות פנים מול פנים .
- טפסי יצירת קשר – פרטי יצירת קשר באתר מכפיל פי 2 את כמות הלקוחות שיש לכם היום.
- תיק עבודות – תיק עבודות נגיש באתר שלכם וזמין לכולם .
- מעקב מתחרים – תוכל לראות מתי שחקן חדש מתקרב .
- אתר ישן – אם יש לך אתר ישן ולא מעודכן הוא נדחק אחורה על ידי גוגל .
- אתר מכוער- אם יש לך אתר ישן שלא נראה טוב בעיניך איך הוא יראה טוב בעיני אחרים?
- אתר עם עדכונים ישנים – אם האתר הישן שלך מספר עדיין על מצלמות פילים איך הוא ישיג לקוחות ?
- שיעור יציאה – אם באתר הישן שלך יש שיעור יציאה גבוהה יש פגם בעיצוב .
- אתר לא מותאם – אם האתר שלך לא מותאם לניידים מבקרים פוטנציאלים ינטשו .
- טרנדים- תחזוקה נכונה וסגנונות עיצוב חדשניות מחזקים אותך , לכו עם הטרנדים .
- תציג חדשנות – תציג חדשנות באתר כדי להראות ידע .
- תשכיל אחרים ואותך – קרא חומרים וחידושים אחרים ושתף את כולם .
- תציע עצות – ספק תובנות לאנשים המחפשים זאת על ידי חיפוש מעמיק .
- מוקד חברתי – צור קהילה שזקוקה לך .
- איסוף כסף למטרות צדקה – אתר יכול למשוך ספונסרים ומשקיעים .
- מימון פרויקט חברתי – ספר לאחרים מה גילית ושכנע אותם להשקיע באתר .
- פרסום מחקרים – פרסם מחקרים ויידע את המשתמשים שלך .
- ארגון פעילות ציבורים – מטרה משותפת כמו מחאות הפגנות ועוד .
- חשיפה עולמית – התחל קמפיין ברמה עולמית או ארצית .
- ביקורות – תן ביקורות על דברים אחרים והודע לאחרים על הנושא .
- שנה את העולם – הצע פיתרון חדשני לבעיות שונות .
- בלוגים – דרך פופולרית לביטוי עצמית בכתבי דעה באתר .
- מכור ידע – מכור פתרונות ידע שמצאת .
- סקרים – תוכל לבצע סקרים כדי לנפות מידע .
- שת'פים – צור שיתופי פעולה עם עסקים דומים או חולקי דעה דומה .
- נסה על עצמך – הצג באתר את המוצר שלך לאחר ניסוי על עצמך בוידאו .
- שיתוף חוויה – צלם וידאו או קורס או אפילו חוויה מטיול בהקשר של העסק שלך באתר.
- תוכר כמומחה – תגיע לרמת מידע של מומחה באתר שלך .
- תשפיע על אחרים – תן באתר משימות עבורם יש פרסים ותשפיע על קהל המוני .
- עקוב אחרי המגמה – הרעיון באתר שלך יכול ליהיות הדבר הגדול הבא אם לא תנסה לא תדע.
- פופולריות מגמתית – בצע מחקר על משתשים כדי לדעת כמה אתה באמת פופלרי .
- שתף יצירות אומנות – שתף יצירות כמו מוזיקה תמונות ועוד .
- להתחיל את הביזנס – כנס למשחק של הגדולים ותתחיל לפרסם .
- פרוס מידע – תחלוק כמה שיותר מידע באתר גם ללקוחות וגם לשותפים פוטנציאלים .
- תמונות מוצר – שים תמונות מפוצצות של המוצרים שלך באתר .
- מציאת לקוחות חדשים – שיווק נכון יגרום לכך , שום שיווק כזה במציאות לא יוכל להגיע לתוצאה כזו .
- שמור על לקוחות קיימים – באתר תוכל לשמר לקוחות עם קופונים הצעות ועוד .
- הכפל את המכירות – תמכור הרבה יותר מהחנות הפיזית שלך בחנות האינטרנטית שלך.
- תחסוך כח אדם – אתר אינטרנט הוא העובד החדש שלך שלא צריך לקבל משכורת סוף חודש.
- ללא גורם אנושי – בלי אינסוף משכורות שאתה צריך לשלם תרוויח יותר עד שתגדל .
- לפני המתחרים – וודא שהאתר שלך יותר מרשים מהמתחרים .
- הפעל שירות אונליין – התקן באתר צאטבוט לשירות חינמי .
- מכור תנועה – אם האתר שלך עם המון ביקורים תעשה מזה כסף .
- מכירת שטח פרסום – לאתר עם כניסות מרובות אפשר לשלם המון תמורת כתבה פשוטה אפילו .
- מכירת סטטיסטיקה – אתר פופלרי הוא נתח טעים למחקר סטטיסטיקה .
בניית אתרים – הסיבות לאתר אינטרנט
- הזמנות – הזמינו חברים ומשפחה לשתף את האתר ותזכו בעוד תנועה .
- קידום ממומן – קדם את האתר שלך בגוגל מודעות למכירות מרובות .
- קדם כמה אתרים – יש בכל נישה עסק שמנהל 3 אתרים בשמות שונים וגורף יותר רווחים.
- כתבות יח'צ – אם האתר שלך פופלרי תוכל להחליף כתבות יחצ עם אתר דומה .
- בקרוב – צור עמוד בקרוב עם שעון שסופר אחורה כדי למשוך לקוחות לפני שיש מוצר .
- צור מבחן עסקי – צור שאלון למשתשים כדי לניפוי עבור המוצר שלך .
- חקר מילות מפתח – בדוק כמה אנשים מחפשים את המילה שכדאי להרחיב עליה .
- חקר נטישות – תוכל לדעת למה נטשו את העמוד באתר על ידי ניפוי .
- הפעל מפות חום – תוכל לראות בלייב מה המשתמשים עושים בתוך האתר שלך .
- ניווט לקהל יעד – בדוק מי הקהל המבוקש עבורו אתה רוצה להציע את המוצר .
- משוב – קבל משובים מלקוחות לאחר מכירת המוצר שלך ותקן לפי הצורך .
- ניוזלטר – שלח מיילים שיווקים על כל התקדמות שאתה מבצע באתר או מבצעים חדשים.
- פרסום באתר דגל – פרסם באתרי חדשות מובילים את האתר שלך .
- שביעות רצון – פרסם באתר סקר שביעות רצון של הקהל שלך כדי לתת ביטחון לחדשים .
- משוך השקעות – בצע מימון פרטי או השקעה עם סליקה באתר שלך .
- מפלצת מכירות – בצע קנייה מהירה באתר של המוצרים שלך .
- תמכור יותר באתר אינטרנט – רוב המכירות שלך יהיו באתר אז תשקיע בו יותר זה גם יותר זול .
- רשתות חברתיות – פרסם ברשתות חברתיות את המוצר עם קישור לאתר שלך .
- חווית משתמש – גרום ללקוח לקנות מוצרים נלווים עם חווית משתמש גבוהה .
- אופטימיזציה עסקית – תן לעובדים לנהל מוצרים והזמנות באתר לייעול נכון של העסק .
- אוטומציה עסקית – בצע משימות אוטומטיות באתר כדי לייעל כח אדם .
- פניות ללקוחות – שלחו מיילים ללקוחות לאחר רכישה והציעו שירותים נוספים עבורם בלבד.
- שירות פשוט – בניית אתר לא פוגע בסביבה ללא זיהום אוויר ונייר מיותר .
- הדרכה – צרו מדריכים מקוונים ללקוחות להפוך את השירות למצוין יותר .
- חידושים – בניית אתרים מקנה לך כלי מושלם להראות חדשנות לפני כולם .
- מוצרי נישה – אין דרך טובה יותר להציג מוצרי נישה בצורה טובה כמו באתר .
- עליית מדרגה בתודעה – גרום ללקוחות לחשוב עליך יותר ממה שאתה .
- פיתוי המנוחה – הרבה עסקים עייפים מלהתקדם ומתנחמים במוצר הקיים , אל תתפתה תיצמד לצוות בניית אתרים חזק שימשיך לחדש את האתר בתדירות .
- מיתוג עסקי – תנו מיתוג למוצרים ולעסק שלכם עם צבעים שלכם והלוגו בכל פינה כדי לגרום לצריבה בתודעת הלקוחות .
- סלוגן – תנו סלוגן קליל וקליט .
- ייחודיות במיתוג – נסו ליצור ייחודיות במותג כדי להראות שוני וכדאיות .
- שירות SMS – לקוחות רשומים עם מספר טלפון , שלחו להם קופונים ומוצרים נלווים .
- התקשרות מהירה – כפתורי חיוג מהיר באתר ודרכים שונות ליצור קשר במהירות .
- מחירים – בדוק מתחרים ותן מחירי שוק רלוונטים למוצרים שלך , תישאר בתחרות .
- אתה טוב יותר – ספר ללקוחות באתר שלך למה אתה טוב יותר מהמתחרים שלך .
- אישור מקצועיות – אם אתה טוב יותר האתר שלך צריך להיראות טוב יותר, תוכיח להם .
- ביטחון עצמי – אם האתר שלך מפגין עוצמה אתה תרגיש ביטחון עצמי גבוהה יותר .
- למתחרים יש גם – לכל המתחרים שלך יש אתר גם חייב כזה !
- בזבזנים? – לא יודע איפה לשפוך כסף ? תבנה אתר אינטרנט לעסק! .
- להשוויץ – בנה אתר מיוחד כדי ליצור רושם לסובבים אותך .
- תרוויח כסף – סקר בינלאומי קובע בעלי אתרים מרוויחים 80% יותר מעסקים ללא אתר.
- קיימות לאורך זמן – האתר יחיה חיים ארוכים הרבה יותר מאיתנו ורק יצבור תאוצה .
- גוגל אדס – מודעות באתר שיכניסו לך כסף בכל רגע נתון .
- דף מעריצים – בנה עמוד מעריצים לשיתוף דעות ודיונים שונים .
- תשלום בסליקה – חברת סליקה באתר שלך ללא מכירה בטלפון תחסוך זמן רב .
- פרסם הומור – שימוש בהומור באתר שלך יניב 20% יותר תוצאות , איזה צחוקים אה?!.
- צור תדמית – הסתבכת עם רשויות ?! בנה אתר בתדמית חיובית עליך ושלח להם במייל .
- השג תנועה בהפצה – תטמיע את האתר שלך בקישורי פרסומות קופצות עבור אגורה אחת לקליק .
- תישאר מאובטח – אתר אינטרנט מאובטח יאפשר לך להישאר על הראדר לאורך יובלות .
- נכס אינטרנטי – אתר שקיים לאורך שנים ותוחזק טוב שווה המון המון כסף בתחום שלו , במידת הצורת תמכור אותו במחיר מופקע .
יש הבדל עצום בין אתר שמעוצב טוב לבין אתר שמעוצב מדהים !
העיצובים של האתרים שלנו נעשים על ידי Webitnow על ידי אנשי מקצוע בתוך החברה, כל זה בכדי לעזור ללקוחות לשדר השפעה חיובית ו רושם טוב של העסק שלהם אל מול הלקוחות.
יש לנו ניסיון והתמחות ביצירת אתרי אינטרנט ממוטבים וניידים באמצעות הטכנולוגיות העדכניות ביותר, כולל HTML, CSS, UI / UX, Javascript & DHTML, ו- PHP. הכל בכדי לעזור ללקוחותינו היקרים .
המומחים שלנו מעבירים את פרי דימיונם וחזונם הישר אל הקהל.
אם אתם שואפים להגיע לגבהים חדשים של הצלחה, ואתר פונקציונאלי ושמיש הגעתם למקום הנכון , אתם חייבים זאת עבור העסק שלכם .
עיצוב אתרים כולל :
עיצוב גרפי
גלילת עיצוב אתר
תיכנון לוגו
עיצוב דף נחיתה
עיצוב באנרים
עיצוב חוויית משתמש
עיצוב חזותי
עיצוב שירותי
לקבלת חווית משתמש יעילה גם לנייד, אנו מבצעים לך אופטימיזציה של האתר.
המניע שלנו הוא ליצור אתרי אינטרנט ממיר, כי לא מספיק שהעיצוב יפה , אלא גם ממיר את התנועה הנכנסת ללקוחות.