קצת על פרסום בגוגל .
קצת על פרסום בגוגל – רווח לעסקים:
פרסום בגוגל בימנו מקנה לעסקים גישה לכל הלקוחות הפוטנציאלים באזור וגם במדינות חוץ .
כמו שאמרנו בעבר 90% מבעלי העסקים עושים פרסום בגוגל בכל העולם .
חשוב מאוד להגיע ללקוחות אך עוד יותר חשוב לדעת איך לעשות את זה בצורה נכונה .
מיקוד בפרסום:
מודעות GOOGLE נותנות לנו 2 סוגים עיקריים של מיקוד ששניהם מאוד חשובים לחשיפת האתר שלך בפני הלקוחות הטובים עבורך .
המודעות שבונים לפרסום צריכות ליהיות ממוקדות מאוד ולתת את ההסבר הטוב ביותר ב 3 שורות .
לאחר מכן שימו לב למקד את מילות המפתח – כל הביקורים האיכותיים באתר יהיו ממילות המפתח הטובות ביותר ששמת .
בעת הפרסום הממומן אנחנו תמיד צריכים לתקן מילים לא רלוונטיות עבורנו , פשוט לקחת את המילה ולהפוך אותה למילה שלילית כדי שלא נחויב על כניסות שלא יעילות וממירות ללידים או קניות .
פרסום בגוגל – אתה משלם רק כאשר מישהו לחץ על המודעה שלך (מחיר לקליק PPC) , אם הלקוח נכנס לאתר ולא השאיר פרטים הפסדת כסף על הכניסה , אז מומלץ להוסיף כלים לניתוח .
כמו מפות חום שנותנות לנו בעצם לראות סרטונים בלייב מה עשה הלקוח כשהוא נכנס לאתר , לעיתים תגלו פתאום בעיות שונות ותוכלו לתקן .
בכלי שגוגל נתן לנו Google Analytics שכדאי מאוד להתשמש בו , יראה לנו מה עושה המבקר באתר מהרגע שהוא נכנס .
כמו לכולנו זה לא מקרי שאין לנו תקציב אינסופי להשקיע בפרסום .
אגב נתון מעניין שכדאי שתדעו – בוקינג משקיעה היום 50% מכל הרווחים החודשיים של החברה בפרסום, זהו נתון מעניין שאמור ללמד אותנו כמה באמת חשוב הפרסום בימנו.
אז כמו שאמרנו התקציב שלנו הוא לא אינסופי , כאשר אנו שמים כסף בגוגל אנחנו מגדירים תקציב יומי (לדוגמא 50 ש"ח ליום) וככה אנחנו יוצאים כמה ייצא לנו בחודש ולא נעבור את הסכום שאנו מגדירים .
ברגע שיגמר התקציב גוגל תעצור ותפסיק להציג את המודעות שלכם בגוגל יותר .
קראו עוד על :
לעוד פרטים והתייעצות נשמח לעזור לכם בכל שאלה , אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר , עד אז שיהיה לכם המון בהצלחה בהמשך .